Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 31 december 2009

Av C - 31 december 2009 20:49

Hej bloggen. Sista dagen på året, nu är det bara tre timmar och elva minuter kvar av år 2009. Detta året har varit... händelserikt. Ett mycket passande ord. Mycket har hänt, både på gott och ont.

Nu inför nästa år, så vet jag inte riktigt vad jag har för förväntningar på det kommande året, men jag hoppas bara att det blir ett bra år för mig själv och mina nära & kära. <3

Idag är i stort sett alla jag känner på fest eller krogen, ja alla utom jag. För jag orkar inte, vill inte och nej. Det tar bara emot. Något större social orkar jag inte vara. När det kommer till alkoholen, så har jag redan.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, varit ganska så slö. Har satt upp gardiner i mitt rum, tog bara en månad innan jag orkade engagera mig i det. Har även satt upp en massa glitter överallt, så nu är det lite finare i mitt rum. =)

Nej, nu ska jag hämta min bästa vän, eller vi är iaf bästa vänner nu ikväll. <3


Och kära läsare, jag vill tacka er för att ni så troget har följt mig här & jag hoppas att ni vill fortsätta med detta i framtiden. =)

Vi ses nästa år!

 

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards