Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 28 december 2009

Av C - 28 december 2009 23:37

Följer trenden och delar med mig av mina åsikter om diverse bloggare.


Kenza – Ingen blogg jag följer, läste ett tag men tröttnade. Helt okej tjej och jag kan förstå varför hon är poppis, det är bara jag som inte avgudar henne. Hon skriver inte så att jag fastnar, tyvärr.

Kissie – Haha, antingen så älskar eller hatar man denna tös. Tycker hon är hur skön som helst. Visst ibland så irriterar jag mig på saker hon skriver, men hon är oftast roande.

Gaybloggen (Amir) – Läser då och då. Hyfsad, skulle kunna vara SÅ mycket bättre.

Blondinbella – Måste svara samma som på Kenza här.. Tycker att hon är lite tråkig, som Kenza...?

Dessie– Kul tjej, bara väldigt trist (& löjligt) att hon är så Kissie-wannabe att det fullständigt skriker om det…

Dollie – Läser stundtals, lite halvkul sådär, särskilt när nätterna blir för långa.

Paow – Gillar henne, tycker att hon är kul. Sedan är det alltid roande att följa Paow’s & Dessie’s ständiga bråk och uthängningar i bloggarna.

Foki – Tycker om henne, hon skriver bra. Söt, såå kawaii som hon säger. Men ibland kan det bli för mycket gulligull och google-stuff, men bäst gillar jag hennes naglar. UNDERBART VACKRA!

EGOINA - jag har inte så många åsikter.

Dennis M – Skönare kille finns knappast! Provocerande och go, dagens smaltips älskar jag. Snygg som fasen och åh ja, jag är kär tror jag!


Mindre kända, men absolut läsvärda!:

Danni: Gumman, rar tjej som står för vem hon är och skriver bra. <3

Nille – älskling, don’t need to say any more. <3

Jennifer – gumman, skriver bra men uppdaterar alldeles för lite :( <3

Pandasoppa – Kul tjej, skön stil och skriver vasst och eget.

Sophie – Suverän tjej verkligen! Skriver underbart. Trist bara att hon ska ha lösen till sin blogg, men annars är den underbar.

Av C - 28 december 2009 23:15

DAGENS VILL HAhar velat ha något. 
DAGENS KLÄDSEL: avklippta shorts, tunna strumpbyxor, knästrumpor & en oversize topp med text.

DAGENS SKOR: vinterstövlarna.
DAGENS SMINK: foundation, concealer, rouge, mascara & röd ögonskugga.
DAGENS FRISYR: tre klämmor till luggen och resten uppsatt i en lös hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: att kompisen kikade förbi.
DAGENS LÅTBulimic - The used. 
DAGENS PLANER: nu är det kväll, snart midnatt, så inte så mycket.
DAGENS SAKNAD: en varm famn att krypa in i, dock vill jag inte att folk tar i mig.

DAGENS DROG: musik.

DAGENS FILM: Kenny Starfighter.

DAGENS ROLIGASTE: var nog när jag och kompisen lekte med min kamera.
DAGENS FAVORIT: inte haft så många favoriter.
DAGENS KÖP: några filmer på Hemmakväll.
DAGENS SÄMSTA: att jag har tänkt och ältat.

DAGENS GODIS: mina vinglas. 
DAGENS HUMÖR: fejkade skratt, går totalt ner mig.
DAGENS ORD/MENING: ingen aning, försökt att inte prata så mycket idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards