Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 2 december 2009

Av C - 2 december 2009 21:42

God kväll alla finisar. Hann inte skriva något längre blogginlägg imorses. Var för stressad och jag lyckades komma försent till skolan ändå, men men sånt händer. I skolan var det ganska trevligt ändå, hängde ihop med R och C hela dagen. Goa tjejer det där. Slutade sent och var först hemma klockan fem. Kan medela er om att det är läskigt kallt ute! Mina kroppsdelar, särskilt benen och fingrarna blev stela av köld. Väl hemma väntade ingen trevlig överraskning alls, min kära dator hade fått mängder av virus. Tidig julklapp? Ett tag verkade det som enda utvägen var att skicka in den på lagning. Utan min dator vill jag inte vara, känns som halva ens liv finns där i... Men efter att ha suttit i 1½ timma med kundtjänst så ordnade allt upp sig.


Just nu så snurrar hela världen, golvet gungar... Och nej, jag är inte full. Bara fruktansvärt trött. Blev två till tre timmars sömn inatt och ungefär så har dom senaste nätterna sätt ut. Ligger back, ska snart försöka lägga mig. Tänker sova i min soffa inatt igen. Min säng får inte plats i mitt rum än, alla flyttlådor och möbler står ivägen. Men jag trivs faktiskt väldigt bra i min soffa, men innan söndag så måste jag ha ordnat min säng. För då får jag nattsällskap. Pojken sover över hos mig, väldigt mysigt och trevligt javisst. <3

Förutom att jag är extremt trött så mår jag illa, har en sprängande huvudvärk, ryggvärk och nä usch... Det mesta beror på sömnbristen. Kanske man skulle ta och lägga sig ändå...

Godnatt   

Av C - 2 december 2009 07:47

Som vanligt så har vi med en dagens:

Humör: glad, känner mig peppad att möta dagen!
Frisyr: rakt, spretigt och ruffsa till alltihopa.
Klädsel: svarta leggins och en lång topp, har inte riktigt bestämt mig än. Annars blir det jeans med någon tröja med tryck.

Beroende: vänskap 
Bästa serie: Grey's Anatomy

Naglar: ljusrosa tänkte jag om jag hinner lacka dom innan skoldags.  
Låt: Tokio Hotel - Kampf der Liebe

Smink: naturlig look med skuggade ögon i olika bruna nyanser.

Smycken: ringar, örhängen, matchande armband till min topp + något enkelt halsband.

Skor: vita ReeBok.
Frukost: vatten, te & knappt 1dl nyponsoppa.
Planer: skola, träffa bästis, hämta ut ett paket på ICA, städa. 

Sötaste: mina kissemissar, mina ögonstenarna. 

Saknad: står mellan bästis, darling och sötis.


  

Av C - 2 december 2009 00:13

Upp och ner som en bergochdalbana, jag vet. Jag känner mig smutsig, så förbannat smutsig. Hur många gånger jag än duschar och skrubbar mig alldeles blodig så finns smutsen, Han, Det, äcklet där... Men jag kan inte låta detta bryta ner mig, jag måste bita ihop. Även om jag håller på att bli fast i min skakande kropp, tomma blick och längtan efter både rakbladen, dövande piller och alkoholen ....så kan jag inte, inte nu.

I ett naivt försök så ska jag försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt ett tag till, ska städa lite och försöka få någon ordning i mitt rum. Tusen tack för att jag har sovmorgon imorgon (okej idag), annars vet jag inte hur jag ska lyckas komma levande till skolan.

Skulle behöva träffa bästis nu, men det är försent för att springa ut nu.

Godnatt..

Av C - 2 december 2009 00:02

Äckel äckliga feta fula vidriga knarkarhora


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards