Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 15 december 2009

Av C - 15 december 2009 21:04

Jag vet inte, jag orkar inte. Det enda jag vet är att jag tappade allt intresse där borta någonstans.

  • Nya kläder
  • Godis till katterna
  • Diskat
  • Duschat och användt min nya hårinpackning
  • Bränt pengar på ännu mera kläder
Av C - 15 december 2009 06:05

God morgon! Nu sitter jag här och försöker vakna till, dricka min kopp morgonte och blåsa liv i mina istapps kalla fingrar. Än så länge är det en relativt helt okej morgon. Lite trött, men peppad ändå. Skriken i mitt huvud är jag så van vid, men nu är det mest ett litet mummel i bakrunden, som ett trevligt (?) bakrundsljud. Upptäckte en glad överraskning förut på vågen, minus 2,1 kg. Finemang. Så ska det se ut!

Hinner tyvärr inte skriva mycket mer nu, måste börja göra mig i ordning eftersom jag snart måste gå iväg till skolan.

Stay strong darlings!

Av C - 15 december 2009 05:39

Humör: rätt pepp.
Frisyr: uppsatt på något sätt och ett diadem tror jag.
Klädsel: jeansleggins, långt linne, svart långärmad skjorta.

Beroendevänskap och musiken. 

Naglar: ljusrosa och ska lägga lite glitter över om jag hinner.  
Låt: Kent - Stenbrott.

Smink: neutralt.

Smycken: örhängen, ringar, kanske något enkelt halsband.

Skor: svarta reebok.
Planer: skolan, kanske svänger förbi kusin och grattar på födelsedagen, hem, plugga, fortsätta med mitt thinspo-rum, klippa katternas klor, sova

Sötaste: min hårboll. 

Saknad: en varm famn att krypa in i.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards