Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

not my way to the top...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust!

Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att bara kika runt. Jag får ingen lägenhet som det är nu. Varför? Jag har inget jobb och ingen tillräckligt bra inkomst för att jag skulle ens klara av en månadshyra. Plus att det inte finns någon säkerhet för hyresvärden att få pengar varje månad. Givetvis skulle jag betala, men det är säkerheten som inte finns.

Och det är inte det lättaste att leta efter lägenheter.

Så till slut tog jag en paus, känns så gräsligt att säga att jag gav upp, och började kolla på roligare sidor. Sökte inspiration till kläder och annat istället.


Kan nämna att jag är galet stressad över att skolan snart börjar. Hemska tanke!

Det som skakar om mig mest är den förfärliga provtagningen som terminen börjar med. En enorm lista ska fyllas med mina gräsliga mått... Ljuvliga tanke? Kan jag ljuga sämre?


Hur jag mår egentligen... Det vill jag inte tänka på. Hoppas bara jag kan fejka tillräckligt bra tills jag flyttar hemifrån. Just nu så vill jag bara stänga in mig i en egen lägenhet med en (eller gärna fler) flaska vodka, vin går fint det också och bara glömma.

----

Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss på er!

Dagens outfit består btw av ett par shorts (avklippta Cubus jeans) och ett långt linne från Mouyo.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Av C - 11 juli 2010 22:15

Hejsan! Idag har jag varit med en av mina favoit tjejer, W. Tycker den tjejen är underbar!! Visst, vi tjafsar och vi krånglar ibland. Men varje gång vi träffas igen är allt bra. Så dagen blev lyckad! Hon gick dock hem för drygt en timma sen. Hon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards