Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Redo för sol och bad

Av C - 10 juli 2010 12:31

Hej! Förlåt, jag vet, jag vet att jag är usel på att blogga.

Men det är sommar, jag har dålig blogg-inpireration och jag försöker att ständigt hålla mig sysselsatt. Känner inte riktigt för att sätta mig ner och tänka efter...

Men fick en önskan av Rimi att jag skulle skärpa mig när det gäller bloggandet, så jag får väl lyssna ;)


Nu sitter jag och väntar på två tjejkompisar som ska komma och hämta upp mig, vi ska åka och bada. Känns väl halvt om halvt kul att visa sig i bikini när man ser ut som man gör. Men vafasen. Ärligt talat så orkar jag inte riktigt bry mig. Eller jag bryr mig visst. Jag tränar och bantar, men vad jag menar är att jag inte orkar gnälla mer. Ändring kommer ju. Bara inte på två sekunder som jag vill.


Annars funkar livet. Inte alls.

Bråkar med en tjejkompis, eller bråkar gör vi väl inte riktigt. Men vi tjafsar och jag är trött på hennes dumma och klumpiga kommentarer. Jag tycker om henne, men just nu vill jag ha semester från henne. Inte för att det blir någon värst långvarig semester. Vi ska ses imorgon.


Annars så får man en massa fina presenter nu för tiden har jag märkt.

Fick ett par nya skor härom dagen. Söta rutiga tygskor från Tommy Hilfiger är aldrig fel! <3 har fått lite kläder, kära ELLE hem i brevlådan, HM-paket och en massa andra trevligheter. Känns fint!


Ikväll ska jag gå på bio också. Eclipse. Även om jag inte är ett enormt fan av serien så känns det ändå som ett "måste" att se filmerna. Ska bli härligt att krypa ner i biomörkret med två fina vänner och mysa.

Nu ringer mobilen, så nu ska jag hoppa i flipflopsen och springa ner. Men vi hörs ni får ha det så fint!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards