Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 16 december 2009

Av C - 16 december 2009 22:52

Äckel.


Dagen började okej, blev sedan dålig, sedan gick det liiite uppåt, sedan ner igen, sedan fejkade skratt som till slut blev någorlunda äkta, sen så var jag bara sjukt uttråkad och rastlös, sen frös jag aset av mig på hemvägen, sen hade jag några trevliga timmar med gumman, sen så insåg jag hur trött jag var, och nu är jag äcklig. godnatt

Av C - 16 december 2009 06:42

Vet inte riktigt vad som är fel, bara att det är fel.

Har suttit här och bara stirrat ett bra tag nu, kommer liksom ingen vart. Tur att jag börjar senare idag. För i den här farten så kommer jag få gå till skolan i nattlinne liksom, tjohej.

Nu har tio minuter bara förflutit av att jag har stirrat in i väggen, nej fan nu får jag tvinga mig själv till att flytta på mitt feta arsle.


- Men, detta är ingen vanlig depression, utan en normal som alla har.

- Va?

- Jamen, jag vet inte.


jemjemjemjem

Av C - 16 december 2009 06:35

Humör: lägre än lägst.
Frisyr: enkelt och utsläppt, skulle jag tröttna på det så gör jag en snabb tofs.
Klädsel: jeansleggins med dragkedja, rutig klänning.

Beroende? 

Naglar: sönderskavd ljusrosa.  
Låt: Smile empty soul - Never again.

Smink: det jag orkar med.

Smycken: tjugotusen armband typ.

Skor: svarta converse.
Planer: skolan och sedan ingenting om mitt humör inte blir bättre.

Sötaste: saltet på kryddhyllan.

Saknad: känslor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards