Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 9 december 2009

Av C - 9 december 2009 07:31

Det verkar som jag helt missade den där lektionen i hur man hugger sina vänner i ryggen...? "Jag älskar dig och skulle aldrig såra dig" jo tjena.

Tack för att du står bakom mig, för att du förstör så många liv. Speciellt när det inte rör dig och det mest fantastiska är att du inte bryr dig om någon annan. Det enda du bryr dig om, är DIG själv. Du du du du! Bara för att du vill följa dina principer. Att du strör salt i någon annans sår skiter du i, du bryr dig ju inte.

APA

Av C - 9 december 2009 05:59

God morgon bloggvärlden!

Blev runt tre timmars sömn inatt, men men. På något sätt så känner jag mig ändå utvilad.

Morgonvikten var minus 1,2 kg om jag inte har helt fel? Har råkat städa bort min kära viktbok. Sjukt störande!

Förlåt för att mina inlägg blir ganska så korta och torra just nu, men jag känner mig så stressad. Ska börja göra mig i ordning, och dubbelkolla när jag börjar idag. Har för mig att jag kan hoppa första lektionen på onsdagar. Inte så fel, inte idag iaf :P

Pussar!


  

Av C - 9 december 2009 05:34

Humör: stirrig, på gränsen till sammanbrott...
Frisyr: bara enkelt utsläppt.
Klädsel: jeans, linne, skjorta och kanske slänger ner en varm tröja i väskan.

Beroende: vänner. 

Naglar: lackade i färgen guld.  
Låt: Michael Jacksson - They don't care about us.

Smink: något snabbt, enkelt och chic. Tidsbrist och ingen större ork.

Smycken: örhängen, piercing's, halsband, armband.

Skor: svarta reebok.
Planer: skolan, affären (?), bästis, sedan möta upp min fina ängel. 

Sötaste: systerson, no doubt. 

Saknad: alldeles för mycket.

Av C - 9 december 2009 00:10

Tjena mitt bena! Nu är jag sjukt övertrött, humöret är aningen bättre än förut men det kommer snart att vända, känner det redan nu.

Nu har jag troligtvis planer för både torsdag och helgen, finemang!

Nu är det dags för mig att krypa ner i min varma säng, det är så mysigt att mina älskade katter värmer upp den åt mig :)

Go'natt


  

Ashlee är så sjukt fin!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards