Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg under juli 2009

Av C - 6 juli 2009 10:46

Idag kommer esklingen, idag kommer esklingen, idag kommer esklingen!

Jag tror ni förstår att idag kommer esklingen ;)

Dagen ser ut såhär: packa klart inför flytten (herrejävlar vad det är saker som man ska ha med?!), gå in till stan och handla (cigg, en ny tändare, koffeintab, lax och lite till^^), gå hem till mormor (hjälpa henne att packa), möta babe på busscentralen och resten av kvällen/natten är hemlig ;) <3


Morgondagen innebär åka tåg med sjukt mycket packning (som jag kommer att gnälla över, heh), komma hem till lägenheten, röka, packa upp, göra oss i ordning inför kvällen, förfesta och gud vet allt. Och rätt som det är, är klockan halv sju. Då är det feeeest! Och en jävla blinddate som gumman har dratt in mig i XD din jävel ;* hahah men det ordnar sig nog, det gör det alltid :) 


Natten gick sådär, kunde inte somna. Hade ångest, panik och allt bara var usch. Spindlarna kröp innanför huden, vargarna klöste sönder min mage, huvdet var fullt av Dom som skrek, vrålade. Kroppen skakade. Och bakom mörkret vågar jag inte se, det finns något där, bakom mörkret alltså. Som tur ringde Ingen väldigt fort och hjälpte mig på bättre tankar.

Tack för samtalet esklingen<3


Kommer inte ha tillgång till någon dator på ett tag, men jag finns på mobilen och om du inte har mitt nummer - synd om dig ;) hihi<3 Pussar


Ps, Caspian hjärta Ingen forever and more <3

Ps igen, Jennifer, vi är starka tillsammans! <3

Av C - 2 juli 2009 21:07

Tjosan i trosan. 

När jag senast skrev så var det relativt okej, det är det inte längre. Nu mår jag skit. Det är inte svartare än svartast, men det är inte rosen rött...

Döda min ångest, panik, illamående, få mig sluta att vara så forcerad . . .


För övrigt så är jag hemma just nu, håller på att packa och driva mig själv till vansinne... Åker tillbaka till kusinerna imorgon, ska vara barnvakt till måndag. På måndag kväll kommer baby och på tisdag är det flyttdags!<3

Jag orkar inte spela längre, känner inte för att klistra på ett fejkat leende. Nicka jakande till folks frågor om allt är bra. För vet ni vad? Det är INTE bra!

Åh, ge mig något som tar bort känslorna, tankarna och skriken...! En drink, eller varför inte en hel jävla vodka flaska? Suck... På tisdag är det fest, fest och fest! Kärlek på det! <3 

Snälla, låt det bara bli måndag kväll!?


Knarkar Billy Idol just nu, ska snart återgå till min bok, men inte än. Ska fixa min mobil, mp3 och kamera först. Kan ändå inte koncentrera mig på boken.

Pusshaj & Taylor Momsen är fortfarande lika het.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards