Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Deprimerad

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp.

Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar.

Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte har det. Men hade jag haft pengar så hade jag vart lycklig. Det går visst att köpa lycka. Köpa bort sorg.


Försöker förneka och hitta på något som jag tycker är kul. Exempelvis spendera pengar. Shopping med andra ord. Nu har jag tyvärr inga pengar att spendera, men man kan ju drömma. Men jag hittar inget jag gillar.

Men envis som jag är så ska jag hitta något.


Egentligen borde jag ta och gå och lägga mig. Dra täcket över huvudet tills smärtan har försvunnit. Men jag vill inte det. Jag vill ingenting.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Av C - 11 juli 2010 22:15

Hejsan! Idag har jag varit med en av mina favoit tjejer, W. Tycker den tjejen är underbar!! Visst, vi tjafsar och vi krånglar ibland. Men varje gång vi träffas igen är allt bra. Så dagen blev lyckad! Hon gick dock hem för drygt en timma sen. Hon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards