Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 6 december 2009

Av C - 6 december 2009 20:41

God kväll bloggen, kom hem för en timma sen ungefär. Sitter nu hemma tillsammans med killkompisen, väldigt trevligt. Särskilt när han mötte upp mig vid bussen och bar min tunga bag resten av vägen hem. Haha, den är skittung och nu känns det som att jag tappade min axel i norra kina eller något, ryggen ska vi knappt tala om. Nej, en massage hade banne mig inte suttit fel alls.

Helgen har gått sissodär, jag har ju överlevt som ni märker ;) men speciellt enkelt var det inte. Genomled med mängder med vin, drinkar och allt annat som slank ner. När det gäller vin, så är vitt bäst. Rött smakar ve och fasa, beskt till tusen och nej usch. Okej, vin över huvudet taget är inte särskilt mumma, men det går.

Ställde mig på vågen inatt och ja, jag hade väl på känn att det inte skulle bli för skoj att se resultatet, men detta var fasansfullt! Okej, jag hade kläder på mig, det var natt, en hel helg med mat och mängder av alkohol gör sitt, men ändå... Usch. Imorgon är det en ny dag, en ny vecka. För att göra allting enklare, så börjar jag om med abc-dieten imorgon. Känns lite som fusk annars.


Nej nu ropar killen att vattnet är klart, i badkaret alltså :P kanske skriver mer senare, beror helt på hur socialt det blir för min kompis. Annars skriver jag mer imorgon. Pussar och kramar.

Av C - 6 december 2009 20:25

DAGENS VILL HA: MASSAGE!
DAGENS KLÄDSEL: svarta strumpbyxor, rödorange långärmad topp och mörkgrå klänning, plus underkläder då.

DAGENS SKOR: high heels.
DAGENS SMINK: foundation, puder, ljus ögonskugga och mascara.
DAGENS FRISYR: slarvig fläta.
DAGENS HÄNDELSE: när sötnosen kom och mötte mig vid bussen.
DAGENS LÅT: Blondie - Screaming skin. 
DAGENS PLANER: får bli kvällens planer; tänkte ta mig ett varmt bad med killen, sedan ska vi väl se någon film eller något.
DAGENS SAKNAD: min älskade pojk, som alltid har varit och kommer att vara som en bror för mig.♥

DAGENS DROG: mp3:n.
DAGENS ROLIGASTE: alla sms och mms med bästis.
DAGENS FAVORIT: alla glas vitt som jag har svept idag.
DAGENS KÖP: ansikts produkter från Garnier.
DAGENS GODIS: inget alls.
DAGENS HUMÖR: upp och ner, men relativt okej.
DAGENS ORD: "snygging"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards