Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 7 december 2009

Av C - 7 december 2009 06:59

God morgon raringar. Nu är jag inte allt för pigg. Sov på soffan inatt, kompisen och jag började bråka inatt och jag orkade inte krångla, så jag flyttade på mig.

Idag när jag ställde mig på vågen så blev jag lite lättade över att det var minus sen igår. Nu fan är det dags för ras! Typ det enda positiva när jag bråkar med någon jag tycker om, är att jag totalt tappar matlusten och inte kan äta. Just nu är det underbart.

Fryser som en idiot, är inte särskilt lockad över att behöva gå till skolan, men just nu är jag för snål för att betala för bussen. Jag behöver röra på fläsket!

Måste börja göra mig i ordning nu, puss och kram.

Av C - 7 december 2009 06:25

Dagens humör: Trött, dämpad och inte på humör
Dagens planer: Skola, handla åt mamma, städa rummet

Dagens nedräkning: Mindre än en månad till jag blir ett år äldre
Dagens låt: Nationalteatern - Barn av vår tid
Dagens önskan: Att min rygg ska sluta plåga mig 
Dagens väder: Råkallt!

Dagens smink och hår: Naturlig bas och glitter eyeliner + utsläppt med spänne i luggen 
Dagens kläder: Jeans med grå 90210-topp

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards