Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg under november 2009

Av C - 9 november 2009 07:59

Go' morrn!

Jag har varit vaken sen halv fem, tjoooohej vad jag är pigg! (eller inte...) Blir ingen skola idag, hoppar't. Mår inte bra. För typ tjugo minuter sen, när jag stod i hallen och skulle klä på mig ytterkläderna, så slog panikångesten mig hårt i magen. Pang sa det! Så, ja det fanns inte så mycket att göra. Jag är van vid detta, jag kan inte ta mig ut genom ytterdörren, inte än på många timmar. Bara att sitta inne i lägenheten, springa runt som en yr hysterisk höna och dubbel-trippel-kolla så att ytterdörren, balkongdörren och alla fönster verkligen är stängda och låsta. Gardiner dras för, persienner släpps ner och rullgardinen i mitt rum rullas snabbt ner. Tårarna rinnner och bränner på mina kinder. Andningen är ryckig och jag hetsar mig själv till astma.

Helgen har varit stressig, men samtidigt så himla seg. Det enda som jag gör (känns det som) är att packa, packa och packa. Nu börjar jag tröttna och funderar starkt på att betala någon för att göra arbetet åt mig...!

Känns som hela min värld bara rasar, jag orkar inte, jag vet inte vad jag vill, jag vet bara vad jag inte vill. Godnatt.


It dosen't matter what I want. It dosen't matter what I need. It dosen't matter if I cry. It dosen't matter if I bleed.


Av C - 5 november 2009 07:33

Hej igen, jag kommer ingenstans här känner jag. Okej, duschat har jag faktiskt gjort, men nu sitter jag här igen. Mår illa som pip, magen har redan vänt sig ut och in. Klarar inte riktigt av att gå upp såhär tidigt, men på något sätt måste jag väl lära mig det antar jag.

Nu ska jag blåsa håret och försöka göra mig i ordning, kanske man skulle hitta några kläder också :)


  

 ~ minnen syster, minnen ~

Av C - 5 november 2009 06:23

Hej hopp! Sorry, jag vet att jag är seg och dålig på att skriva, men ärligt talat så har jag knappt suttit vid datan på sista tiden och när jag väl har gjort det, så har jag inte vetat vad jag ska skriva, men nu är jag här. Håller på att flytta, så jag bor i flyttlådor, hemskt trevligt ska ni veta! Det är rätt jobbigt att packa, vissa saker är roliga att se igen och det är mycket som jag har blivit förvånad över att jag ägde. Bara "oj, är denna min? jahaja, men vad trevligt eheh" och så kommer man till dom där sakerna man inte alls vill se. Jag försöker vara snabb, inte bryta ihop. Snabbt välja om det ska slängas eller om jag ska lägga det längst ner i en flyttlåda och först ta tag i om sissodär tjugofem år när jag känner mig mogen för det.

Hur det går med vikt och mat? Jadu... Halvt om halvt, jag är så stressad och mår så dåligt att jag knappt kan få ner någonting, att bara dricka lite vatten är svårt. Så det är väl relativt positivt antar jag, ingen risk för hets då liksom :)

När det gäller annat, jag vet inte riktigt var jag har någon längre. Känns som alla försvinner, blir till skuggor... Okej, jag själv är inte bättre, men jag är så stressad över flytten. Börjar backa nu, eller det har jag gjort hela tiden. Jag vill inte alls egentligen, jag orkar inte. Vad ska det tjäna till? Det finns ett ställe som jag vill bo på, och det är hos min storasyster och systerson. Jag behöver min älskade storasysters fantastiska närhet och trygghet, speciellt nu. Men tyvärr kan jag inte bo hos henne nu, blir för mycket krångel med skolan och så, men jag vill verkligen. Det är så mysigt att bo med min syster, (ja, båda mina systrar är underbara, men min lillasyster kan jag inte bo hos tyvärr) åh, kan inte bara någon ge min en tågbiljett så jag kan få försvinna?

Idag ska jag på ett möte i skolan, min syo och jag ska trixa ihop ett schema åt mig. Jag är lite dålig på att dyka upp i skolan och eh ja, plus att jag inte ska gå på alla lektioner eftersom i vissa ämnen har jag redan A kurs-betyget.

Har förbannat ont i min handled också, vet inte varför. Tror jag har knäckt den på någon knepig vänster eller så har jag stukat den - igen... Jag har en tendens till att alltid stuka mina handleder, klumpeduns? Mais oui. Så nu går jag runt med ett vackert bandage, kan ju beklaga mig och se lite extra ynklig ut så kanske folk är extra snälla? (a) hah..

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, men ni får ha en underbar dag! xoxo <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards