Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 19 november 2009

Av C - 19 november 2009 15:58

Hej, idag känner jag mig bara seg, trött, låg och utmattad både psykiskt och fysiskt. Är ledig idag, kändes lite konstigt att inte bli väckt imorses. Att få sova ut, sov fram till halv två. Inte fel någonstans! Trots att jag inte har varit vaken särskilt länge så sitter jag och gäspar. Funderar starkt på att krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och mer eller mindre inte låtsas om Världen utanför.

Lyssnar på Nirvana nu, lika bra som vanligt <3 mobilen blinkar och blinkar, för att påminna mig om att jag har olästa sms från fem olika personer, fyra missade samtal och lite allt möjligt. Jag ska ta tag i det, jag ska. Bara inte just nu. Orkar inte.


Känner mig vidrig, äcklig... Era ord ekar i mitt huvud om och om igen.


Jag borde verkligen släpa mig iväg till apoteket och köpa nya rosa laxar, ut med dig nu! En ny tidning hade känts fint också...

Godnatt


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards