Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 22 november 2009

Av C - 22 november 2009 15:10

Hej hopp! Nu har jag en smått sprängande huvudvärk, illamående och känner mig varm, men jag vägrar missa filmen ikväll! Jag SKA se den! så är det bara. Har tagit alvedon och hoppas det hjälper.

Annars kan jag medela er om att jag är hemskt trött, vilket jag har varit i flera dagar nu. Hur jag ska lyckas komma upp imorgon blir ett mysterium.

Humöret svajar som bara den, ena stunden är jag trött och uttråkad, för att i nästa vara vansinning och bita mig hårt i läppen för att inte gallskrika rakt ut.

Snart ska jag gå ut i spöregnet och möta upp tvillingarna, fördriva tiden tills bion börjar och sedan är det New Moon för hela slanten!<3

Puss och kram!

Av C - 22 november 2009 00:48

Hejsan! Nu är jag tröttare än tröttast, men det hindrar mig inte från att vara vaken. Nej nej. Kan inte riktigt komma till ro känner jag, oron kryper runt i mig.

Imorgon, eller ah senare idag. Närmare bestämt runt sextiden, så ska jag och tvillingarna på bio, New Moon. Väldigt trevligt må jag säga :)

Nej, nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng med tredje Twilight boken♥

Kram och godnatt


Just det ja, Sophie: boken jag läste heter I himlen får jag äta av Camilla Dahlberg :)


  

Edward Cullen är lika snygg som vanligt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards