Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 12 november 2009

Av C - 12 november 2009 15:22

Hej där, jag sitter här och fryser. Händerna skakar och fingrarna är som isglassar. Magen kurrar högt högt... Vågen stod på minus idag, och det kändes väl bra tror jag... Idag är ingen superduper dag precis, jag bryr mig inte om något alls. Känner mig bara tom, kall och utnyttjad. En gnutta värdelös också.

Fast... Samtidigt så känner jag lite glädje.

Hittade två bortglömda vodkaflaskor i garderoben, blev förvånad eftersom jag trodde att dom var slut, men det var mig en trevlig överraskning må jag säga! Dom ska jag och en speciell person dela på, längtar tills dess. Då ska jag få skrika mig hes, springa tills jag faller ihop i en skakande hög.


Och snart får jag sällskap här i höstmörkret, eller ska man säga vinter nu? Sak samma, jag känner ingen större lust. Varför? Jag känner mig bara så ihålig när Du rör vid mig, en uppblåsbar leksak. Någon Du använder för att bli tillfredsställd en stund, sedan är det kyligt tills du återigen hör av dig och kräver att få ses.

Tack & hej.


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards