Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 10 november 2009

Av C - 10 november 2009 06:19

God morgon fina läsare!

Nu sitter jag och kämpar med att få ner min kopp te, det går enormt segt. Måste snart gå till bussen, det känns inte ett dugg lockande att behöva gå ut i kolsvart mörker som dessutom antagligen är svinkallt. Blä. Mår väl inte super heller, tanken på att snart vara i skolan förstör mig, milt sagt. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.

Försöker stå emot tårarna som bränner bakom ögonlocken, andas normalt. Hur gör man sån där "andas i ruta"? (tror det heter så) Kanske något man borde lära sig, vem vet, det kanske till och med hjälper mot panikångest? Jag orkar inte bryta ihop idag igen, särskilt inte eftersom mamma är ledig idag och med andra ord hemma. Jag orkar inte med frågorna eller skammen av att väcka henne med hysteriska skrik.

Nu måste jag kila, puss på er sötisar :)


Btw, Jen, jag saknar dig också gumsan. <3

Finns på mobilen, min msn dummar sig just nu och jag orkar inte ta tag i det för tillfället. Plus att jag inte har så mycket tid för att sitta vid datan längre.


Avslutar med en dagens:

Humör: sorgsen
Frisyr: utsläppt med aningen volym
Klädsel: jeanslegins, svart klänning & skjorta 

Beroende: mobil & mp3 ♥
Bästa serie: Desperate housewives

Naglar: långa tvåfärgade; en mörk & en ljus nyans av korall 
Låt: Meja - Daughter of mornin'
Smink: foundation, ljus ögonskugga, puder, mascara, lipsyl 

Skor: svarta Reebook med glitter på
Frukost: en kopp te med vanilj smak
Planer: skola..


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards