Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Lämna det gamla bakom dig

Av C - 5 september 2009 21:19

Nu sitter jag här med en dundrande huvudvärk, vet inte riktigt varför jag har ont i huvudet. Sovit för lite, suttit för länge vid datan, druckit för lite, inte varit ute, kanske alltihop?

Fick slängt en massa kläder förut, eller ah, jag slängde ner dom i en stor sopkasse som jag ska skänka bort. Visste inte ens att jag hade så mycket kläder, hittade flera gånger klädesplagg som jag undrade varför jag ens hade köpt dom, hur länge jag hade haft dom, och "är detta ens mitt?". Men sammanfattat, så var det ganska skönt att bli av med en massa kläder, nu får jag plats med nya istället! Smart!

Städade lite annat också, fick slängt ganska mycket. Tror, eller jag vet, att jag är en hamster. Jag sparar och sparar på saker i evigheter, slänger aldrig något. För man kaaan ju få användning för det någon gång om sissodär sju år, eller inte alls. Men inför denna flytten så ska jag faktiskt ta tag i mig själv, rycka upp mig och mogna till! Nu är det slut med att släpa miljontals saker från lägenhet till lägenhet. Okej, jag ska spara en del, men fan inte ens i närheten av vad jag har gjort hitills. Måste ju tänka på flyttgubbarna också. Har jag inte använt saken/klädesplagget/skorna/osv på minst tre år så ska det bort. Slängas eller skänkas, vilket som.

Nu hoppas jag bara att jag håller fast vid detta sen, för jag är väldigt duktig på att babbla, dock mindre duktig på att sedan göra som jag har sagt. Men än så länge går det ganska så bra. Bara behållt tre klädesplagg som jag aldrig använder, men hade svårt att skiljas ifrån. Det kaaan ju hända att jag vill använda dom någon gång, or not...

Usch, nu längtar jag faktiskt efter kallare väder. Kan inte fatta att jag säger det, jag som har gnällt för att värmen har försvunnit och bla bla... Men nu börjar det bli tröttsamt med att det hela tiden är kvavt och svettigt. Plus att det förstör mina frisyrer, det är ingen idé att fixa håret i någon snygg frisyr, för värmen gör att håret blir ivägen och man ändå sätter upp det i någon slarvig hästsvans. Ska färga håret när vågen står minus 10 kilo. Längtar! Är så sjukt sorgligt trött på mitt hår nu. Tänkte troligtvis bli rödhårig igen...<3 

Och som jag har påpekat förr, så är Taylor Momsen otroligt snygg! Älskar hennes axlar, nyckelben, everything!

xoxo C

 
 
Ingen bild

Edgar

6 september 2009 02:03

Haha ja fyfan *känna igen sig*. Det SVIDER att kasta gamla saker, jag är så med allt, böcker, kläder, filmer, spel, allt! man blir så nostalgisk när man kollar igenom sakerna, då vill man ju inte slänga dem :c

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards