Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 7 september 2009

Av C - 7 september 2009 20:11

God kväll. Nu sitter jag här med en jobbig känsla i magen, en misslyckad känsla. Det är vad jag är, misslyckad. Men det var ju vad jag sökte, så jag antar att jag får skylla mig själv. Jag fick vad jag ville, är ännu mer hatisk mot mig själv. Usch vad jag gnäller... Okej, det är min blogg och jag får skriva vad jag vill, men nu tycker till och med jag att jag gnäller.

Vad kan jag mer tjata om? Hmm...

Har köpt (eller okej det är inte jag som står för pengarna, utan min kära mamma) nya armband idag, fyra stycken blev det. Gå in på den här länken så ser ni vad för armband jag har köpt http://www.demonicobsession.se/

Annars kan jag också nämna att jag läser en sjukt hemsk, men bra, bok som älsklingen tipsade mig om. Bakom stängda dörrar av Kristina Hansen. Riktigt fängslande, är redan på sida 251 och jag började idag. Ja, det är i stort sett vad jag har fördrivit tiden med idag.Hej, jag är en bokmal?

Himmel, mitt liv är ju så intressant att det är skrämmande!

Nu ska jag svälja min kvällsmat som består av piller.

xoxo Caspian

Av C - 7 september 2009 15:20

Känner mig otroligt onödig, ja så kan vi beskriva mig själv. Jag orkar inte med mig själv, jag vill inte mer och jag orkar inte mer.

Pratade nyss med mamma i telefon, eller det var hon som pratade med mig. Jag mumlade knappt ens hörtbart. Får inte fram något ljud, är tyst som en mus. Varken ser eller hör. Lever som i en dimma. I min egna lilla värld och nej, där är ingenting bra. Mamma blev orolig och undrade hur det var, om hon kunde göra något, behövde jag prata med någon kanske? And so on...

Känner nästan för att faila nu, står på kanten och vill släppa taget. Om precis allting, jag vill inte att någon ska ta emot mig, i alla fall så erkänner jag det inte. På något sätt vill jag ha en "ursäkt" för att vara arg och besviken på mig själv. Inget jag behöver söka efter, jag existerar och det duger gott och väl. Det är precis som jag söker något som kan göra mig ännu mer deprimerad, känna mig ännu mera värdelös. Som om jag skulle behöva det...

Känns som jag tappar greppet, kanske har jag redan tappat det utan att jag märkte något? Känns som jag står och famlar i ett mörkt rum. Vet inte vart jag är, vem jag är och vad fan jag gör här.


Är detta något liv?

Av C - 7 september 2009 10:02

Detta skrämmer mig mer än vad du kan ana! Jag är rädd och vill bara skrika och göra totalt motstånd. Hela mitt inre vrålar NEJ NEJ NEJ!

Mina händer skakar av oro, demonerna skriker av förtvivlan i mitt huvud, blicken flackar av rädsla och jag får tunghäfta av nervositet.

Hur högt ska jag behöva skrika för att bli hörd? Att det är mitt eget fel, det vill jag helst av allt ignorera just nu.

Jag är verkligen livrädd, helt jävla fucking livrädd för att börja skolan igen. Det skrämmer mig verkligen. Jag minns inte spelets regler, jag minns inte hur man fuskar sig igenom allt. Hur i helvete ska jag orka gå till samma byggnad var eviga dag? Utan att skolka. Jag menar, det är ju så lätt att ringa och sjukanmäla sig. Vips så har man fått halsfluss, feber eller magsjuka, bara sådär. Hur ska jag förstå mina läxor? Hänga med på lektionerna, utan att falla in i min egen lilla såpbubbla där jag varken hör eller ser omvärlden.


Tur att jag har dig Esklingen, hand i hand kommer vi att klara detta, eller hur? <3 veritas<3

Ja, jag har ju dig också Älskling, du stöttar genom allt. Nu kommer jag behöva dig mer än någonsin!<3


Carve your name into my arm

Av C - 7 september 2009 07:34

God morgon, är übertrött nu. Vaknade och upptäckte sms från älskling, alltid lika trevligt! :*

Sitter här med min morgonkopp te med vaniljsmak. Jag är så otroligt rolig och kör med samma grej var eviga morgon! Varför ändra på ett vinnande koncept liksom?! Nej, men allvarligt så måste jag ha vissa saker som blir likadana dagen efter. Hej jag har ett lite väl inrutat liv.

Idag är jag faktiskt fortfarande peppad, mår bra pga det. Känns underbart att styrkan håller i sig. Nu ska jag bara skänka styrkan vidare till er som behöver den.<3

Nej, nu ska jag masa mig ut till balkongen. Cigg lockar!


Dagens humör: Trött, men ganska så positiv

Dagens planer: Sjukhuset, apoteket & träna

Dagens nedräkning: Oh, så långt har jag inte kommit än, är för trött, men det är inte superlångt (år & dar liksom) kvar tills det är dags att träffa Älsklingen!<3

Dagens låt: 4st 7lbs - Manic Street Preachers

Dagens önskan: Att få sova några timmar till 

Dagens smink och hår: Åt det grå/svarta hållet tänkte jag mig. Utsläppt, rakt och platt 

Dagens kläder: Ljusa jeansshorts, mörkgråa tunna leggins & turkost linne 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards