Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 23 september 2009

Av C - 23 september 2009 22:41

Sitter och fryser, är lite halvhatisk också. Förvirrad, sårad och besviken. Men jag kommer nog över det, man lär sig av sina misstag, right?

Note to myself: ta reda på sanningen lite bättre, gärna innan allt rasar.

Helt otroligt, ju mer som kraschar och krånglar, desto mer inser jag att jag inte vill ha dig i mitt liv. Tack och hej leverpastej som citatet lyder.

Slutligen: ett tips, låtsas inte som att ni känner mig och döm mig för i helvete inte för mitt utseende, ja jag har ärr och so what? Ni känner mig inte för det, ni vet inte vad ärren står för, ni vet inte historian bakom och ni vet för fan ingenting. Så bara för att ni kanske är äldre, så vet ni ingenting. Inte om mig. Det är ytterst få som verkligen känner mig, som jag litar på och som jag ärligt älskar och skulle ge mitt liv för. Givetvis finns det dom jag älskar, som inte vet hela sanningen, men det finns skäl. Men jag hatar när folk dömer efter ens utseende, tror sig vet och "åh jag är så duktig, smart och klok. Jag är äldre än dig och därför vet jag allt. Jag lyssnar på lögner som jag litar på." bla bla, ja och du är säkert lika gräslig som du ser ut. En sak till, du ska nog börja lyssna på vad andra säger om dig. Dina så kallade vänner... Ja, du lär dig nog. I sinom tid. :)

Tack Nille, du är den enda som förstår & verkligen bryr dig <3 Jag älskar Dig<3

xoxo Caspian


Dagens humör: växlande.

Dagens planer: sova (!).

Dagens nedräkning: snart fredag.

Dagens låt: Anorexic beauty - Pulp.

Dagens önskan: att förstå. 

Dagens smink och hår: puder, mascara & två tofsar.

Dagens kläder: jeansshorts, svarta leggins, linne från HM's kampanj fashion against AIDS 2009.

Dagens saknad: en gammal vän.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards