Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 14 september 2009

Av C - 14 september 2009 10:19

Blev ingen skola, gjorde ett misstag med bussen. Tog liksom fel så jag hamnade lång bort åt helvete fel, i ett industriområde i en stad som jag allt annat än älskar... Ja, så kan det gå. Det var bara att börja traska runt och försöka hitta någon busshållplats, vilket jag gjorde efter ett tag. Hade tur och hittade en buss som tog mig hem efter några byten. Så ja, jag har åkt en massa buss idag. Himlans kul när man blev åksjuk efter typ fem minuter... Not.

Nu ska jag gå in till stan, bland annat biblioteket. Senare idag så måste jag plugga, fy farao vad seriöst übertråkigt säger jag bara. Speciellt eftersom jag inte är ett dugg intresserad av min linje. Men men. Detta misstaget får jag väl leva med, som så många andra... Och ja, jag ÄR bitter. Konstigt nog.


Varför är kärlek så förbannat krångligt?

Nästa gång ska jag satsa på någon som faktiskt älskar mig för den jag är, någon som inte tvekar. Något äkta.

"This is the last time I let you do this to me... No more."


Dagens humör: Trött (!!), rätt less på allt. Lite hatisk.

Dagens planer: Stan, plugga, städa och träna. Sova(!)

Dagens nedräkning: Fyra dagar kvar till det är fredag.

Dagens låt: I hate everything about you - Three Days Grace

Dagens önskan: Att inte bli sårad mer. 

Dagens smink och hår: Neutral sminkning & utsläppt hår.

Dagens kläder: Jeans och linne.

Av C - 14 september 2009 06:01

God morgon världen & bloggen.

Är hur trött som helst, vill inget hellre än att sova.

Kom hem igår, stannade i Hennes lägenhet längre än vad som var tänkt, men ah jag vet inte om jag ska tycka att jag har haft det bra eller mindre bra. Jag orkar egentligen inte ens försöka låtsas bry mig längre.

Har ont i hela kroppen, hur jag mår inombords vill jag inte ens nämna. Tänk att man kan må så dåligt av en enda persons ord...

Ska till skolan sen, ännu en sak jag inte vill. Men jag är hellre där, än här och tänker på dig.


Älskling, vi klarar detta tillsammans. Du är fan det bästa jag har & det enda jag kan vara säker på. <3

Älskling #2, zusammen, & danke schön<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards