Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 1 september 2009

Av C - 1 september 2009 19:24

Sitter och är helt hispig, kan inte riktigt slappna av... Känner mig stressad och jagad... Hate this feeling.

Åkt massa inlines idag, sjukt underbart härligt!<3 älskar det, känner mig så fri och ärligt talat lite duktig. Det är något som jag kan, något som jag är duktig på. Plus att man förbränner en massa och det älskar jag!

Kanske får börja skolan, är fortfarande lite osäkert, men till 75% chans sa mamma att jag får börja och det i esklingens klass! :* <3 är apnervös och undrar vad sjuttan jag har gett mig in på?! HUR ska jag klara av detta??? Hur ska jag orka, vilja? Hur ska jag kunna gå i skolan varenda dag, utan att skolka och strunta i läxorna? Ja jisses... Jag har och göra, men jag ska klara av det, jag måste klara av det. Men fy farao vad jag är nervös och mår illa.


Kan verkligen inte greppa det, älskling vi ska träffas!!!! Och det är fan inte lång tid kvar heller, åh herrejisses vad jag längtar snygging!!! :* <3333


Någon får väldigt gärna ge mig rullskridskorna på bilden, sjukt söta!

Nej, nu ska jag gå och duscha. Pusshaj

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards