Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 6 september 2009

Av C - 6 september 2009 21:18

Jag är sjukt otroligt überuttråkad, gaah...

Vet inte vad jag ska hitta på, vad jag vill hitta på, vad jag orkar hitta på. Känner inte att jag har lust till någonting, allt känns bara åh nej tack.

Har varit ganska duktig idag, ligger på 25 kcal som jag har kontrat med 2½ timmars inlines åkning, helt okej.

Känner mig helt borta, gör allt automatiskt... Märker det inte...


There's no real love in you. Why am I keep loving you?

Ditt hjärta slår inte för mig.

Av C - 6 september 2009 10:48

Sitter här med min pillerfrukost och det går lika segt som vanligt, känns som mina käkar är ihop klistrade. Jag orkar inte, jag vill inte ens få i mig pillerna längre... Har jag någonsin velat det, på riktigt alltså?

Vaknade med en underbar känsla. Den peppade känslan är kvar! Tjoho! Det första jag tänkte när jag hade vaknat, var "Nu jävlar världen!".

Fördriver tiden med youtube, thinspovideos<3

Dagens planer är bland annat att åka inlines (tack vädret, äntligen är du på min sida igen!), städa rummet, vilket någon annan väldigt gärna får göra åt mig.

Vågen skrämde halvt slag på mig imorses, ja där fick jag en välförtjänt örfil.


Dagens humör: Peppad, men samtidigt lite seg (har inte vaknat än)

Dagens planer: Inlines, städa rummet, pyssel med thinspo, träna.

Dagens nedräkning: nedräkning vet jag väl inte, men snart börjar skolan.

Dagens låt: Garbage - I think I'm paranoid

Dagens önskan: Att bli smal någongång, gärna NU! 

Dagens smink och hår: Inte gjort mig i ordning än, men det kommer nog vara osminkat och slarvig hästsvans. 

Dagens kläder: Ridbyxor och vit långärmad tröja. 


Sexy can I sexy can I sexy can I...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards