Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 4 september 2009

Av C - 4 september 2009 22:15

Sitter här och plågar mig själv med att lyssna på samma jävla låt gång efter gång. Jag både älskar den och mår dåligt av den, mest för att jag älskar han som sjunger den och för att den inte alls handlar om mig... Vilket jag önskar... Dröm och glöm dumma flicka! .....suck.

Dagen har gått sissodär... Min psykolog uppskattade inte riktigt när hon upptäckte vad min favorit sysselsättning är. Inte heller så blev hon överlycklig om när vi disskuterade mina alkoholproblem, eller äs... Men men. Jag klarar mig, det gör jag alltid. Iaf tills jag dör.

När jag kom hem så lyckades jag hålla mig sysselsatt med pyssla, gjorde massa thinspo-kollage och även en klippbok med vackra thinspo bilder<3 ,men sen runt 6 tiden då slog ångestattacken ner som en totalbomb. Kroppen skakade och demonerna vrålade. Höll på att bli totalt sinnessjuk... Funderar snart på att vandra in till psyket, någon som vill följa med? Hand i hand ska vi vandra till psyket. Ja så sa jag och dåvarande bästa kompisen för några år sedan...

Badade förut, och när jag satt där i badkaret så ville jag bara dränka mig själv. Ångesten släppte fan aldrig. Vattnet färgades rött av mitt blod. Men ja, som ni märker så lever jag fortfarande. Har upptäckt att det är lite väl svårt att dränka sig själv. Hehe. Än ska jag inte dö, vissa saker (väldigt betydelsefulla sådana<3) håller mig kvar här i livet.

Och hur avslutar jag inte min dag?! Med att faila, förbannat stort också. Finner inte ord för hur irriterad jag är på mig själv, är arg och besviken.


Nille, älskling, tack för att du är så fin mot mig. Att du finns där och tröstar, att du får mig att le och skratta när jag helst av allt bara vill gråta. Du är bäst, min älskade ängel. Längtar så tills vi ses!<33<33

Av C - 4 september 2009 13:53

Chipp! Nu sitter jag här med ett trassel till hår, fågelbo nästa typ. Men jag orkar inte fixa i ordning det.

Helgens planer? Idag ska jag inte göra särskilt mycket tror jag, inget bestämt iaf. Får se vad dagen har att erbjuda, som man säger. Imorgon ska jag träffa esklings flickan min :* <3 slummerparty baby!!! ;) och på söndag vette tusan vad jag ska hitta på. Känner inte för att göra så mycket ärligt talat. Dagarna går sjukt långsamt, men jag har ingen lust att hitta på något heller. Måste städa mitt rum och göra det snyggt (enligt min mamma snyggt). Det ska se fräscht och fint ut, ska snart ha visning på lägenheten och mamma bara tjatar om att jag måste städa. Bla bla...

Känner mig sjukt peppad iaf och det är positivt, nu fan ska det bli bra här!

Nu ska jag strax kila iväg till psykologen, känns sådär halvkul men men...


Dagens humör: Lite uttråkad och stirrig, men ganksa så okej. PEPPAD!

Dagens planer: Psykolog, träna och städa.

Dagens nedräkning: 54 dagar kvar tills jag ska åka till älsklingen<3

Dagens låt: Sabotage - Oh so fine

Dagens önskan: Att ångesten ska släppa 

Dagens smink och hår: Sotade ögon, blekt ansikte och blodröda läppar. Slarvigt uppsatt av håret. 

Dagens kläder: Rutiga byxor och en tröja från HM's Fashion against ADIS kampanjen.


"Jag vill leva så nära döden, att jag inte vet om jag överlever dagen"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards