Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 15 september 2009

Av C - 15 september 2009 21:00

Sitter här nyduschad och fräsch, dricker te och försöker kombinera både läxor och dator, vilket går sådär. Svårt att koncentrera mig på skolarbetet, särskilt eftersom det är så förbannat ointressant enligt mig.

Mått (och mår) riktigt uselt nu i några dagar. Yrsel och illamående, konstant.

Nu har jag nått botten, pang sa det och här ligger jag och skrapar upp min hud mot den skrovliga ytan. Jag förlorade mig själv för ett tag sen och nu har jag famlat och vinglat runt i mörker, sökandes efter inspiriation som jag äntligen har återfått! Nu är jag peppad som sjutton!

Såg på En vampyrs bekännelser idag och nej, den var inte skrämmande och jag blev inte rädd så där blev jag besviken, men den vägde upp det med att jag tyckte att den var så genomgullig! Sweet as sugar!

Fick nya HM-katalogen idag, är helt kär i vissa saker! Vill så gärna ha och jag ska göra mitt bästa för att trolla fram pengarna, kanske finns något annat jag kav avstå ifrån eller något. Ska försöka lösa detta.

Nej, nu kanske man skulle blicka ner över läxboken igen. Undrar om man lär sig mer om man sover med den?

xoxo Caspian

Rest in peace Patrick Swayze. Inte honom på bilden, det är bara en snygg kille :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards