Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 8 september 2009

Av C - 8 september 2009 12:12

Tjillivipp! Nu är jag halvt om halvt sönderstressad, men ett litet blogginlägg ska jag nog hinna med. Vet inte hur jag mår idag, halvbra. Men det borde bli bättre, speciellt eftersom jag ska träffa mina två av mina tre favoritpersoner! Men först måste jag hinna med ett möte på skolan, usch. Jag är nervös och vill inte alls, men det får gå. Kan inte backa nu liksom. Har ju stöd så<3

Sover hos flickan till torsdag, wunderschön!!!<333

Måste rusa, ska köpa något nytt busskort, har inte fattat vilket jag behöver för alla säger olika. Anting är det pendelkort, periodkort, flerkommunskort eller skolkort. Kan jag inte bara få ett enkelt busskort som funkar? Ska det vara för mycket begärt? XD

Stay strong everybody! xoxo C


Eskling, nu kör vi! <3

Älskling, du är fantastisk! <3

Jennifer, saknar dig ju sötnos, var är du? <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards