Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Ilska

Av C - 26 november 2009 12:52

Hejsan finaste läsare där!

Idag är jag sjukt seg, känner ingen ork eller lust till någonting alls. Men jag vet att jag måste ta tag i packningen på riktigt nu, för flytten närmar sig med stormsteg. Har dubbla känslor inför detta. Håller på att förlora allt vad som heter vett och sans efter ju mer jag får höra. Vad personer har sagt om mig osv... Och givetvis så är det ju i denna stad jag kommer från och nu ska flytta tillbaka till. Den störta frågan jag vill ställa till dom som snackar mest skit är "Vad fan har jag gjort dig? Nä, just det. Ingenting." Jag ska inte ljuga och säga att det inte gör ont, jag tar åt mig. Inte mycket, men jag känner orden. Mest av allt blir jag arg, för dom som blir mest sårade är mina nära och kära. Dom förtjänar inte idiotiska personers ilska för vad dom råkar tro, tycka och tänka om mig. Men fine, fortsätt hitta på. Ljug. Överdriv. Prata tills ni tappar rösten. Fortsätt då, om det nu ska vara så förbannat skoj?

Hur ska man kunna lita på människor egentligen? Folk som har varit ens närmaste vänner, dom man har kunnat delat så många hemligheter och upplevelser med... Vissa är äkta och vissa sticker en kniv i ryggen.

Jag blir bara trött på det. Men jag tänker inte gömma mig. Idioterna ska inte få vinna, även om era handlingar och ord kanske får min uppmärksamhet för några sekunder så ska ni aldrig tro att det kan krossa mig.


Kan du spela falskt, så kan jag vara mogen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards