Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Kasta en hink kallt vatten på mig, så kanske jag vaknar

Av C - 9 oktober 2009 06:09

God morgon! Gäsp, gäsp.... Gäsp! Sitter nu med min fjärde kopp te, ögonen vill inte hålla sig uppe riktigt. Klädnypor kanske skulle vara en idé?

Ska till skolan idag, måste köpa busskort innan. Gäller att komma ihåg det bara, ja annars lär jag ju märka det när jag ska gå på bussen och inte har något att betala med. Upptäckte att nu har jag ytterligare köpt något, som jag inte minns vad det är. Väldigt trevligt, eller inte. Jahaja, nu har jag köpt något för 200:- och minns inte vad det är, så otroligt käckt.

Nu måste jaggöra mig i ordning för skolan, bland annat klä på mig om jag inte tycker att ett urtvättat nattlinne som inte ger min kropp någon som helst rättvisa är den nya trenden. Nej inte än, inte idag gör jag inte det.

Hungrar för övrigt efter kärlek, även om jag inte vet om jag är mentalt redo för ett förhållande så drömmer jag väldigt ofta om ett.

Skriver nog mer lite senare, men tills vidare önskar jag er alla en trevlig fredag! :)

Xoxo en tröttis

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards