Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av C - 8 oktober 2009 22:36

Nu har min hjärna insett att jag ska till skolan imorgon och det är nu det börjar, ångesten smyger sig på och kryper runt i hela kroppen. Ut till fingertopparna, ut till tårna, den ligger som ett tjockt lager precis under huden. Bränner och svider. I huvudet dånar det av demonernas skrik.

Vargarna morrar med dreglande käftar, vars tänder skär sönder mitt inre.

Har hittat kläder iaf, eller ah kjol. Tack vare sötnosen Jen som valde åt mig<3 Vad jag ska ha för topp har jag inte riktigt kommit fram till än, har några förslag men inget känns superduperbra liksom.

Nej nu måste jag nog gå och tänka på refrängen, annars kommer jag väl aldrig upp imorgon. Usch, jag vill verkligen inte?

Xoxo Caspi


Tell me this night is over...

 

  

Av C - 8 oktober 2009 20:12

Fail fail fail, ja och så har vi fail.

För övrigt så har dagen gått sissodär, haft en ångestattack som varade i typ tre timmar, himla mysigt må jag säga! Satte mig till slut på hallgolvet och bara grät, som en bebis. Mamma upptäckte mig och undrade vad som var fel, jag grät något om att jag inte orkar längre. Efter mycket prat från mammas sida kom hon fram till att jag nog är mycket deprimerad och hon undrade även om hon borde lägga in mig. Hum hum.

Skola imorgon, känns ypperligt fantastiskt urförjävligt bara bäst! Med andra ord? Jag vill stanna hemma, men kan inte. Kan man beställa en skolkompis? En som kan sitta med en på lektionerna, vara med en på rasterna och bara någon som är där. För i såna fall är jag väldigt intresserad. Tjej som kille spelar ingen roll. Bara du är snäll, omtänksam, rolig skadar inte och är dig själv.

Borde försöka lägga mig något sånär i tid nu ikväll, så att jag kommer upp imorgon. Sist försov jag mig, inte så käckt. Måste även ta fram kläder inför imorgon, leta upp schemat vore rätt fiffigt också så att jag vet när jag börjar. Annars kan det bli finurlig spännande.

Måste bara påpeka att Jen är jätteduktig på att måla, hon är nog en av dom duktigaste jag vet. Jag har sett mycket vackert, men du är suverän! Skulle gärna lägga in en bild här så att ni kan få se hur duktig hon är, men jag vet inte om jag får :P

Du kommer att bli något stort en dag gumman, det vet jag! :* <3

Xoxo <3


  




Av C - 8 oktober 2009 13:31

Måste bara fråga, fick en tidning förut på posten. CHILI. Någon som vet vad det är? Verkar ha något att göra med gymnasiet att göra, har inte hunnit läsa den än. Okej, jag har inte brytt mig så mycket än. Men man verkar kunna få rabatter och grejer.... Inte så fel. Jag är i stort behov av pengar, ett tips någon på hur jag blir rik?

När jag diskade förut, så slamrade jag med porslinet och då kommer tre av fem katter rusande i tron om att det är matdags. Jäkla matvrak! Haha <3 Det finns fler saker i livet än mat, men kanske inte så mycket som roar katter...?

Ja just det ja. Kom på en sak. Funderar på om jag ska ordna en liten frågestund, vad sägs? Ni som bestämmer. Fråga vilka frågor ni vill, ingen fråga är för dum eller pinsam. Jag svarar på allt! :)

Nu ska jag gå och göra något kreaktivt :)

Av C - 8 oktober 2009 12:53

Tjena mittbena! Vaknade upp med en underbar huvudvärk som fick mig att inse hur trevligt det är med värktabletter ändå. Gick upp runt halv elva ungefär, sedan dess har jag hållt mig sysselsatt med att klanta mig rejält (förlåt söt<3), stirrat på min frukost och kämpat med att få den i magen vilket tog runt två timmar (tjoho!), sett reprisen på Australias Next Top Model, börjat läsa en ny bok. Den ska handla om äs, men än så länge så tycker jag bara att det handlar om fotboll. Vilket inte roar mig något större, sitter mest och "jahaja, och nu sprakade hon bollen till den personen, nu vann dom den matchen..." jag är inte så fasligt intresserad av sport, inte så värst nej. Och om den inte blir roligare snart, så kommer jag överge boken för någon roligare.

Sitter nu och lyssnar på mina vargars käftar som metodiskt smäller mot mina revben. Mycket rogivande. Vad jag ska hitta på idag, blir ett mysterium. Min säng är väldigt lockande ska ni veta! Vet inte vad som har hänt med mig, men jag är så otroligt trött hela tiden, snark snark. Jag borde svara på alla sms jag har fått också, har en tendens till att glömma av det, sorry. Ska försöka bättra mig, men mitt minne är som en guldfisks. Varmt är det också, sådär så man blir illamående ni vet. Kvavt.

Är lite halvt mysigt uttråkad just nu, rastlös. Och fundersam. Hade inte varit så fel om man kunde dra ut sina tankar och lägga dom i en ask eller något. Som dom kan i Harry Potter, fast det är väl i ett såll som lägger tankar och sina minnen? Har ingen aning, är inte så inne i den världen. Är inte så inne i någonting nu för tiden.

Blev sjukt överraskad när jag upptäckte att jag hade slagit mitt besöksrekord! Så tacktacktack :D och givetvis supermycket tag för alla gulliga kommentarer, sådant gör mig glad! :)

Xoxo <3


Följer trenden ;)

IN:

Frukost: en kopp te, en kopp citronvatten och 1dl lågkalori apriokoskräm + pillerfrukost.

(resten har jag inte bestämt än, men jag tror det ser ut såhär om inget oväntat händer)

Lunch: ett glas funlight saft och två koppar te

Middag: 1-2dl köttsoppa

Mellanmål/kvällsmat: kanske (beroende på vargarna) 1dl fryst frukt och massa te

UT:

Promenad eller inlines åkning i 1-2timmar, beroende på väder

Städa mitt rum och diska (kanske inte bränner så mkt, men ngt borde det ju bli iaf)

Sit-ups och benlyft



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards