Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av C - 4 oktober 2009 23:32

Är äckligt trött nu, gäspar hela tiden. Vet inte riktigt varför jag sitter uppe egentligen? Haha... För något spännande gör jag inte precis, om man inte räknar att halvsova och stirra på en datorskärm som otroligt fascinerande? Var ute på en promenad förut, det var blött, kallt och mörkt. Do I need say more? Nä, trodde väl det. Men sms med sötnosar och min trofasta mp3 underlättade ganska så mycket. Jag fick mängder av nya design-idéer som seriöst exploderade i mitt huvud!! Massor av kläder jag vill skapa, plus en väska, eller två... Och gud, ja allt möjligt. Varför ska man få alla idéer när man inte har tillgång till papper och penna? Men jag skrev snabbt ner stödord på min mobil för att minnas, och nu har jag några skisser som ska bli till verklighet. Någon gång. En dag. Sådär, väldigt långt fram. Jag saknar det där som heter pengar till att köpa tyg och tillbehör, plus en symaskin. Men det sistnämnda är inget stort problem, det kan jag lösa väldigt fort. Pengarna, ja där har vi problemet. Suck. Tror jag skulle behöva komma på något sätt att få en inkomst, ja mer än det där studiebidraget som skramlar in på kontot varje månad. Okej, det räcker en liten bit, men verkligen inte hela vägen. Eller vet ni någon som klarar att betala alla utgifter på 1050:-/månad? I såna fall får ni gärna dela med er av det miraklet, för jag skulle behöva veta. Eller så letar man upp någon miljonär som är i stort behov av en 18årig tjej med designdrömmar, och som utan problem skulle kunna bränna mängder av pengar på kort tid. Han (eller hon) behöver inte vara snygg, trevlig eller så. Inte ens närvarande. Lämna bara mig i en lyxig takvåning i New York eller något liknande, med några kretidkort och så ordnar jag resten. Intresserad någon?! :)

Nej, om man skulle ta och gå och lägga sig kanske? Är trött som bara den.

God natt! xoxo fashionlover


  

Av C - 4 oktober 2009 17:51

Hej girls and boys. Nu ligger jag i min säng och jag fattar inte riktigt varför jag väljer att ligga i sängen när jag ska greja med datorn. Jag tycker det är sjukt obekvämt och hittar inget bekvämt sätt att ligga på. Att ligga på mage gör mig illamående, plus att mina handleder kommer i en konstig ställning och bordet som datan står på skär sakta men säkert in i mina handleder. Mysigt. Vilket dilemma jag har egentligen, ja det är inte lätt att ha problem som dessa. Ilandsproblem? Ohja.

Drömde att jag var syster till Chuck Bass från Gossip Girl, haha det var lite udda och jag minns inte riktigt vad allt handlade om. Något om badkar och en massa människor. När jag vaknade trodde jag att klockan bara var åtta på morgonen, jag kände mig så himla trött! Fast när jag tittade på mobilen, upptäckte jag att jag hade misstagit mig bara liite på tiden. Klockan var 13:00 ... haha. Fast visst, jag hamnade vid datan inatt till halv sju imorses så.

Nej, nu ska jag läsa era söta bloggar, klä på mig något varmt och dricka något upppiggande.

xoxo Caspian


Dagens humör: uttråkad.

Dagens planer: fördriva tiden till kl 20:00 då det är promenaddags med Danni<3, sedan ska jag ägna mig åt GG.

Dagens nedräkning: snart natt.

Dagens låtar: Yellow - Coldplay.

Dagens önskan: ja en massage hade inte suttit fel. 

Dagens smink och hår: osminkat och uppsatt.

Dagens kläder: pyjamas XD.

Dagens saknad: ork.

  

Av C - 4 oktober 2009 04:44

Hej mina sötnosar :) 

Kunde inte somna förut, låg bara och vred och vände mig sissodär femtioelva gånger tills jag gav upp och hämtade datorn. Så nu igger jag här i sängen och lyssnar på musik. Jolin Tsai bland annat <3

Gårdagen ägnade jag åt Gossip Girl season 2 och beroende framkallande är det enda att beskriva denna underbara serie med. <3

Smycket på bilden där nere, den till vänster, är från Heidi's egne kollektion och åh jag vill ha!<3

Nej, nu ska jag försöka sova. God natt, eller god morgon blir det väl snart.

xoxo, C


   

Kärlek<3 Chuck, Vanessa, Dan, Blair, Nate, Jenny, Serena. <3

Tycker att sötnosen Eric borde få vara med på bilden också :)   



        

           H e i d i  K l u m < 3          N i c o l e  R i c h i e < 3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards