Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av C - 2 oktober 2009 21:55

Kommit hem från ett träningspass, var lite svettig ;) Nu är jag sjukt trött och funderar starkt på att krypa ner i sängen och se på Gossip Girl season 2 :) Trots att jag tog ett varmt bad så är jag en istapp, burr! Sitter iaf och dricker te, hoppas på att få upp värmen litegranna.

Börjar greppa tag mer och mer i kontrollen, dra den närmare mig. Jag ska vinna det här.

Just nu så sover vargarna, hoppas dom gör det till nästa år eller något. Dom kan äta upp någon annan, inte mig.


Vad vill du uppnå? Du vill ha bekräftelse det kan jag förstå, men du borde inse...


Nille, håll bara om mig, du vet :* <3

Jennifer, where are you honey? <3


  

Av C - 2 oktober 2009 13:57

Nu sitter jag här och peppar & förbereder upp mina trädstammar till ben att det snart är dags att röra på sig! Längtar!<3

Kan inte fatta att det är oktober nu *confused*, alldeles nyss var det ju sommar liksom.. Hjälp vad tiden går! Snart är det ju jul, nyår och födelsedag... Usch! Inget jag vill tänka på.

Är lite halvtrött, sov inte så mycket inatt. Eller jag somnade, och vaknade vid 01:30 eller vad det var och kunde inte somna om igen på några timmar.

Jag saknar dig, ska vi ge upp alla år av vänskap? Ska vi verkligen det? För en killes skull... Jag saknar oss, skratten, tårarna, skämten, allt<3


Dagens humör: växlande, men mest positivt peppad.

Dagens planer: promenera med Dannigullet<3, grejsa med thinspokollaget, inlines och duscha.

Dagens nedräkning: 2 timmar till promenad.

Dagens låtar: Unwanted - Kill Hannah + Paparazzi - Lady GaGa.

Dagens önskan: att mitt pengaproblem ska lösa sig. 

Dagens smink och hår: så lite som möjligt & uppsatt.

Dagens kläder: träningskläder.

Dagens saknad: pengar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards