Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av C - 1 oktober 2009 12:19

Hej där, nu har jag inte skrivit på en vecka, men mitt kära internet hadde drabbats av någon liten släng av jag-vill-inte-funka-som-vanligt, eller så kan man säga att en viss person (också ägare av denna bloggen) hade råkat använda upp alla betalda internettimmar, ooops... Jaja ;)

Fick studiebidraget igår och ja, det försvann lika fort som det kom. Poff! sa det och så var det bara hälften kvar. Jag bara "what?!" visste inte alls vad jag hade köpt, eller om jag hade någon skuld eller något, fattade noll, men pengarna var borta. Nu hade jag fått ett mail om att min vara från cdon.com leverades ut igår. Så tydligen har jag köpt Gossip girl säsong 2, och glömt det totalt. Jahaja, ja nu har man den iaf, det var ju käckt eller något? Skulle behövt en ny vinterjacka istället, jäkla skit.

Jag mår förjävligt rent ut sagt, jag hatar det mesta. I stort sett allt. Jag vill bara faila, men ändå inte eftersom varje fail är ett steg bort ifrån Lyckan. Och nej, det går ju inte. Känner mig bara så tom och allt är meningslöst. Vad mitt tidsfördriv är, borde jag nog inte ens nämna. Dom Viktiga vet redan, ni andra? Ni mår nog bäst av att vara ovetande. Nä, jag är bara inte på humör för något alls. Pusshaj.


Dagens humör: lågt.

Dagens planer: laga middag åt mami, promenera med söta Danni & kanske åka inlines lite senare, beroende på vädret och pyssla vidare med mina kollage.

Dagens nedräkning: inte überlång tid kvar tills jag är hos dig älskling<3.

Dagens låtar: Krakofsky, Mein Herz Brennt, Verboten, Pain, Tell me when this night is over, Gods army.

Dagens önskan: att dagen ska ta slut. 

Dagens smink och hår: så lite som möjligt & uppsatt.

Dagens kläder: Adidas tröja och trosor än så länge.

Dagens saknad: henne...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards