Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av C - 22 oktober 2009 09:50

God morgon gullungar! :)

Jag kände mig så himla lyckad förut, jag missade bussen. Börjar kännas som en vana här... :/ Så nu sitter jag och väntar på att nästa buss ska gå. Känns lite halv meningslöst att åka iväg till skolan, för jag kommer bara vara där i två timmar typ, vi slutar tidigare. Men eh, jag vet inte vi får se hur det blir. Jag borde åka iväg, det vore ju det "rätta" liksom.

Hela dagen igår, eller ja från det att jag kom hem och tills jag la mig, så satt jag som klistrad vid min mobil (som jag uppenbarligen har hittat tillbaka kärleken till<3). Först ringde lillasyster och vi pratade om allt mellan himmel och jord, som vanligt. Sedan så efter fyra timmars samtal ungefär, så sa vi godnatt<3 och vem ringer inte då? Jo, storasyster! Som jag hade pratat med några gånger tidigare under dagen i skolan, men det blev bara ett kort samtal. Vi båda var jättetrötta och höll på att klappa ihop totalt.

Kom typ aldrig i säng igår, så pigg var jag inte när mamma väckte mig förut, inte ett dugg. Jag var så trött att jag inte ens visste om jag skulle lyckas komma upp, kände mig halvt död. Men ja, jag kom ju upp som ni märker.

Nu ska jag måla ytterligare ett lager nagellack på mina nya naglar :) tjenixen, hallonmixen.



  

Systrar, ni finns alltid där.<3 Älskar er<3

Storasyster och Lillasyster

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards