Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av C - 10 oktober 2009 14:33

Hej där :)

Nu sitter jag med min lilla bebis kissemiss i knäet. Eller så liten och liten är hon inte längre, väger liiiite för mycket ansåg vetrinären på senaste besöket, men hon är ju ett matvrak!

Är inte på något särskilt humör just nu, orkar bara inte med. Är väl lite låg. Har btw inte gratis sms längre, det har gått ut. Känns ganska skönt på något konstigt sätt, för nu har jag en ursäkt till att inte skicka sms. Nej förlåt, jag är bara lite bitter idag. It's got a reason... Thank you bitch :) <3 det blir nog bättre snart med humöret, om inte, ja då blir det inte bättre helt enkelt. Men iaf, jag kommer inte skicka så många sms nu tills jag har laddat på mobilen igen - och det lär ta ett tag innan jag gör det. Så kan det gå när man är pank.

Känner mig lite bitchig, not good ;) hehe. Får nog sluta läsa vissa bloggar, för det smittar ju av sig! Men nej, jag har inte löshår som jag har blonderat sönder, silikon lite här och var, jag bor inte i Sthlm, jag har inte någon plan på att göra mina läppar större osv osv. Och det är väl bäst att säga det redan nu, jag har inget emot löshår (hey! jag har själv haft det, bara man sätter i det snyggt och sköter det så är det nice), om man vill bleka håret ja varsegod jag kommer inte stoppa er! Jag själv har färgat håret konstant i snart tio år liksom (jubileum någon?) och jag har haft alla möjliga färger - svart, olika nyanser av brunt, blondt, rött (också olika nyanser), lila and so on. Något jag hatar är när man dömmer intelligens efter hårfärg. En brunett är inte alltid smartare än någon annan, en blondin är inte alltid korkad och en rödhårig är inte alltid bra i sängen. Nej, ibland är seriöst brunetter rätt korkade och blondiner rätt kloka. Nu släpper vi hårfärg och går vidare! När det kommer till skönhetsingrepp så tycker jag att man får göra precis som man själv vill och INTE en endaste jäkel ska ha någon åsikt om han/hon gjorde rätt/fel. Jag skulle mer än gärna lägga mig under kniven och justera lite på min kropp, om det får mig att må bättre så why not? Nu kanske ni undrar varför jag då inte har gjort något? Ja, jag har inga pengar till det. Jag vet inte om jag kommer ångra mig senare i framtiden och jag vet inte vad jag vill göra först. Att bo i Sthlm skulle jag gärna göra. Bodde hos en kompis där nu i våras ett litet tag och ja, det var ganska trivsamt faktiskt. Men det kan det nog bli var man än befinner sig. Bara man försöker. Tror det är en själv och människorna man umgås med som får en att trivas, inte om man bor i Kiruna, Kristanstad, Göteborg, Stockholm eller något annat ställe. Och nej, jag bor inte på något av dom nämnda städerna, har varit i alla mer än en gång. Förutom Kiruna.

Huvudvärk har jag också, tror det beror på att jag har fått för dåligt med syre idag. Och nu ska jag nog fördriva min tid på något annat sätt. Ha en bra dag!

xoxo <3

Av C - 10 oktober 2009 01:45

Och nej jag har fortfarande inte kommit i säng, jag har hållt mig sysselsatt att hitta en massa nya fina teman till min mobil, så nu är den stylad serrni! ;) och jag ska även byta ring- och smssignal, iaf det sistnämnda. Börjar bli lite trött på att höra "Push up, push up" (proanapartyslama) känner för att ha någon tuffing signal, hehe. Vet inte riktigt vad jag menar, men det ger sig nog!

Och även jag har fallit för cupcake-trenden. Dom är ju uuuuuursöta! Men jag blir inte ett dugg läskad faktiskt, tycker bara det ser kemiskt och giftigt ut, haha. Så jag kan kolla hur mycket jag vill på alla söta bilder, utan att bli det minsta sugen. Love it!

Har insett hur mycket jag älskar anime också, så nu har jag letat upp en massa söta bilder. Eftersom min dator har kraschat mer än en gång i sitt korta liv, så har jag blivit av med typ allting jag någonsin hade som rörde Japan mm. Känns surt som salt, så om det finns någon gullig filur där ute som mer än gärna delar med sig av lite Japan-rock, så skicka gärna eran msn så addar jag :)

Puuuuuh! Är det bara jag som inte klarar av värmen?? Vilken värme undrar ni antagligen, men då kan ni hälsa på hos mig. Det är som en bastu här!! Okej, det kanske är jag som är konstig eller något, men jag svettas ihjäl! Huvudvärk har jag också, den beror nog fortfarande mycket på att jag borde sova (kanske skulle man lägga sig ändå? ....hmm..) Och temperaturen i mitt rum är fasansfull! Har fått öppna mitt fönster igen, och jisses vad intressant allt detta blev, hahha not. Sorry, jag är övertrött och har huvudvärk.  

Nej nu MÅSTE jag gå och lägga mig, ingen sa något om att sova, men jag kan leka med mobilen eller kolla på film. Bara jag loggar ut från datorn, för himmel, godnatt tös!


  

   Seriöst, det ser giftigt ut men så himla sött!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards