Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Don't leave me please?

Av C - 8 oktober 2009 12:53

Tjena mittbena! Vaknade upp med en underbar huvudvärk som fick mig att inse hur trevligt det är med värktabletter ändå. Gick upp runt halv elva ungefär, sedan dess har jag hållt mig sysselsatt med att klanta mig rejält (förlåt söt<3), stirrat på min frukost och kämpat med att få den i magen vilket tog runt två timmar (tjoho!), sett reprisen på Australias Next Top Model, börjat läsa en ny bok. Den ska handla om äs, men än så länge så tycker jag bara att det handlar om fotboll. Vilket inte roar mig något större, sitter mest och "jahaja, och nu sprakade hon bollen till den personen, nu vann dom den matchen..." jag är inte så fasligt intresserad av sport, inte så värst nej. Och om den inte blir roligare snart, så kommer jag överge boken för någon roligare.

Sitter nu och lyssnar på mina vargars käftar som metodiskt smäller mot mina revben. Mycket rogivande. Vad jag ska hitta på idag, blir ett mysterium. Min säng är väldigt lockande ska ni veta! Vet inte vad som har hänt med mig, men jag är så otroligt trött hela tiden, snark snark. Jag borde svara på alla sms jag har fått också, har en tendens till att glömma av det, sorry. Ska försöka bättra mig, men mitt minne är som en guldfisks. Varmt är det också, sådär så man blir illamående ni vet. Kvavt.

Är lite halvt mysigt uttråkad just nu, rastlös. Och fundersam. Hade inte varit så fel om man kunde dra ut sina tankar och lägga dom i en ask eller något. Som dom kan i Harry Potter, fast det är väl i ett såll som lägger tankar och sina minnen? Har ingen aning, är inte så inne i den världen. Är inte så inne i någonting nu för tiden.

Blev sjukt överraskad när jag upptäckte att jag hade slagit mitt besöksrekord! Så tacktacktack :D och givetvis supermycket tag för alla gulliga kommentarer, sådant gör mig glad! :)

Xoxo <3


Följer trenden ;)

IN:

Frukost: en kopp te, en kopp citronvatten och 1dl lågkalori apriokoskräm + pillerfrukost.

(resten har jag inte bestämt än, men jag tror det ser ut såhär om inget oväntat händer)

Lunch: ett glas funlight saft och två koppar te

Middag: 1-2dl köttsoppa

Mellanmål/kvällsmat: kanske (beroende på vargarna) 1dl fryst frukt och massa te

UT:

Promenad eller inlines åkning i 1-2timmar, beroende på väder

Städa mitt rum och diska (kanske inte bränner så mkt, men ngt borde det ju bli iaf)

Sit-ups och benlyft



  

 
 
jennifer

jennifer

8 oktober 2009 19:18

måste bara säga att jag älskar din bakgrundsbild^^

http://www.thinminds.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards