Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Live for clothes, die for fashion

Av C - 4 oktober 2009 23:32

Är äckligt trött nu, gäspar hela tiden. Vet inte riktigt varför jag sitter uppe egentligen? Haha... För något spännande gör jag inte precis, om man inte räknar att halvsova och stirra på en datorskärm som otroligt fascinerande? Var ute på en promenad förut, det var blött, kallt och mörkt. Do I need say more? Nä, trodde väl det. Men sms med sötnosar och min trofasta mp3 underlättade ganska så mycket. Jag fick mängder av nya design-idéer som seriöst exploderade i mitt huvud!! Massor av kläder jag vill skapa, plus en väska, eller två... Och gud, ja allt möjligt. Varför ska man få alla idéer när man inte har tillgång till papper och penna? Men jag skrev snabbt ner stödord på min mobil för att minnas, och nu har jag några skisser som ska bli till verklighet. Någon gång. En dag. Sådär, väldigt långt fram. Jag saknar det där som heter pengar till att köpa tyg och tillbehör, plus en symaskin. Men det sistnämnda är inget stort problem, det kan jag lösa väldigt fort. Pengarna, ja där har vi problemet. Suck. Tror jag skulle behöva komma på något sätt att få en inkomst, ja mer än det där studiebidraget som skramlar in på kontot varje månad. Okej, det räcker en liten bit, men verkligen inte hela vägen. Eller vet ni någon som klarar att betala alla utgifter på 1050:-/månad? I såna fall får ni gärna dela med er av det miraklet, för jag skulle behöva veta. Eller så letar man upp någon miljonär som är i stort behov av en 18årig tjej med designdrömmar, och som utan problem skulle kunna bränna mängder av pengar på kort tid. Han (eller hon) behöver inte vara snygg, trevlig eller så. Inte ens närvarande. Lämna bara mig i en lyxig takvåning i New York eller något liknande, med några kretidkort och så ordnar jag resten. Intresserad någon?! :)

Nej, om man skulle ta och gå och lägga sig kanske? Är trött som bara den.

God natt! xoxo fashionlover


  

 
 
Ingen bild

Edgar

6 oktober 2009 20:03

Jag älskar att få läsa om dina planer och drömmar, du vet, när de faktiskt inte är sjuka eller så på något vis, jag blir alldeles varm av glädje av att veta att du har någonting "äkta" du brinner för, du inspirerar mig älskling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards