Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Bara för att jag är så HÄRLIGT uttråkad :>

Av C - 23 februari 2010 15:49

Hittade ett test och som rubriken lyder, har jag inte mkt roligare saker för mig just nu. Fast strax så är det dags att sätta på en film :)

 

Dags att avslöja vad som finns i din telefon!
Annars kommer din mobil att gå sönder och aldrig mer kunna användas!

(Inte mkt troligt, den skulle nog ha större chans att gå sönder om jag kastade den i väggen dock.)


Har du mer än 20 stycken sms i inkorgen?
Bara liite mer än så. Eftersom jag är lite lat när det gäller rensning.
Vad står det i ditt tredje?
"Hej gummsi! <3 hur är det med min tös? saknar dej vettu! :( <3 pusspuss<3"
Och vem var det ifrån?
Den där Emo-tjejen i klassen som jag nämnde i ett tidigare inlägg.
Är han/hon snygg?
Jodå, rätt så iaf, fast ärligt talat så passar hon bättre i att klä sig som en fjortis. På hennes födelsedag så klädde hennes kompisar ut henne till s.k fjortis. Jag var bara en av många som inte tyckte att hon liknade en fjortis särskilt mkt, men hon var fin. :)
Smsar ni ofta?

Periodvis, när hon har pengar och jag har lust ;) nej, men jag har gratis-sms och det har inte hon.
Vad står det i ditt 18:e sms?
"Haha, ska göra det när jag får pengar ;) det var übergulligt! Haha, jaså, vad var der för film då?;) Puss<33"
Och det var ifrån?
M<3 .
Är han/hon farlig?
Inte ett dugg, superrar tjej!

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Orkar inte skriva upp alla namn, men dom vanligaste är syster, mamma, vänner (både nära och mindre nära) och comviq skickar ibland. ;)
Smsar du ofta?
Har mina stunder, när jag väl smsar så skriver jag så att det bränner i fingrarna, men det finns dagar jag inte ens öppnar mobilen. (har en vik-upp-telefon)
Hur många sms har du skickat?
11805. (köpte mobilen i juli, men började först använda den i mitten av augusti)
Hur många mms?
147.
Är du beroende?
Nja.., verkar det så? :)
Vem ringde du senast?
Mamma, ringde upp henne eftersom jag missade när hon ringde mig.
Vem ringde dig senast?
KusinVitamin M.
Vilket är ditt senaste missade samtal?
Pappa.
Vem är snyggast på din kontaktlista?
En kille vars namn börjar på K, ingen tvekan om att det är honom.
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
Går jag in på kameraalbumet, så är det en bild som jag själv har målat.? Och när det gäller dom andra bilderna så ligger alla i olika mappar.
Hur många bilder har du?

Alldeles för många :D 1368 stycken, kanske borde rensa någon dag när jag har extremt tråkigit?
Vilken är din favoritbild?
En bild med hela Beverly Hills 90210-gänget när dom har en photosession på stranden.
Nu ska du beskriva din mobil och berätta vad det är för modell:
Öh, en rosa (fråga mig inte ens om färgvalet) vikbar sak från Sony Ericsson, 3-mobil. Hade en plågande reklam under sommaren. Vet inte mer vad jag ska säga. Kameran är inte mkt att hurra för, dock är det 3,2 megapixlar men den är inte särskilt bra. Att det inte finns någon lampa i mobilen är extremt störande. Modellen heter T707.

Har du varit helt ärlig nu?
Ja. Vad skulle meningen vara med att ljuga om ett test som rör ens mobil?

 
 
Sofia Bergman

Sofia Bergman

23 februari 2010 16:40

Sv: Ååh, tack för det, det värmde :)
Haha, ja! Jag gillar också den kategorin ;)
Det mest intressanta med min blogg är dock kommentarerna!
Du måste kika på de nån gång ;)

Ohja, Hundtricket är en sån jävla bra film!! Samma för mig :)

http://felixfelicis.bloggplatsen.se

 
Sofia Bergman

Sofia Bergman

23 februari 2010 21:22

Sv: Jo, jag tror det.
Jag har laddat ner den, men jag vet inte om det går att få tag i nu..kanske om det är någon som har den på vhs?

Jora, det får du gärna :)

http://felixfelicis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards