Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av C - 4 februari 2010 07:07

Hejsan raringar!

Åh, jag är så himla lycklig! Har nya vackra thinspo-bilder och jag är peppad till tusen!!!!! <3<3<3<3<3<3

Den här gången TROR jag verkligen PÅ MIG SJÄLV! Jag KAN lyckas och jag SKA lyckas!

Den här gången ska jag INTE ge upp så fort något går emot mig och jag ska ABSOLUT INTE nöja mig med lite viktnedgång. Den här gången ska jag gå hela vägen!

Jag vet mycket väl om att vägen kan vara krokig och att jag kan vackla till, men jag skall resa mig upp igen. Utan problem!

Thinso in my heart<3



Därför bjuder jag på två inspirerande bilder<3

   

Av C - 4 februari 2010 03:59

Humör: liite peppad, trött och aningen ledsen.
Frisyr: fäster upp luggen med några hårnålar och resten rufsar jag till.
Klädsel: vill bara gömma mig idag, så det blir svarta mjukis, linne och en munkjacka. Noll energi.

Beroendedrömmar. 

Naglar: varannan rosa och varannan silvrig.   
Låtar: MCR - Teenager.

Bok: ja, min läxbok Fokus på arbetsmiljö & säkerhet. Har inte ens öppnat den, men jag är säääker på att den är ytterst spännande!

Smink: massa fokus på fransarna, resten är ganska neutralt. Skulle vilja ha catwalk sminkning, men har varken tid eller tålamod tyvärr.

Filmer/tv-serie: True Blood.

Smycken: fortsätter med mitt fokus på ringarna.

Träning: sit-ups och benlyft.

Frukost: yoggi med vaniljsmak och te.

Parfym: vet inte vad den heter mer än Nature.

Skor: svarta fodrade stövlar (inte mina vanliga).
Planer: plugga nu innan skolan, åka till skolan, sen så vet jag inte.

Sötaste: en kille jag stötte ihop med i busskuren igår.  

Saknad: inspiration till min design.

Önskan: att bli smal - NU!

Irritation: att jag råkade slå huvuvdet i sängbordet förut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards