Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av C - 11 februari 2010 05:07

Humör: dugligt.
Frisyr: silvrigt glitter diadem och två lilaglittriga tofsar.
Klädsel: baggy jeans (som äntligen sitter som dom ska!), mossgrön lång topp och en stickad grå cardigan.

Naglar: rosa.   

Bok: Vägen till Jerusalem - Jan Guillou.

Smink: svartglittrig ögonskugga, långa fransar och resten neutralt.

Filmer/tv-serie: nostalgitripp med Troll Tider.

Låt: Kent - Stenbrott.

Smycken: halsband med ett strasshjärta, några armband och lite ringar.

Träning: cykla och skridskor.

Frukost: vatten, lightsaft, te, ½dl nyponsoppa och en dietmilkshake.

Skor: höga stövlar.
Planer: cykla till skolan, cykla hem, rita och lägga mig tidigt.

Saknad: min änglasyster, mitt allt. 

Borde göras: svara på alla sms(...), plugga matte och diska.

Irritation: min saknad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards