Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Morgonstund har guld i mun?

Av C - 16 februari 2010 05:25

God morgon. Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare, har inte vetat vad jag ska skriva riktigt. Att jag knappt loggar in på internet är en annan bidragande del till att bloggandet blir smalt.

Skriver med mina istapps fingrar. Fryser ständigt nu för tiden. När jag har varit ute och kommer in igen, så är jag genomfrusen och förblir frusen i flera timmar. Nu börjar vintern bli för jobbig här, ge mig lite värme tack?


Idag är det sjukhuset som väntar. Otroligt mycket jippie. Eller inte. Känner mig inte jättepeppad för att sitta på en buss i drygt tjugo minuter med en massa folk som är härligt morgonstressade.

Alltså blir det ingen skola, vilket passar mig rätt fint. Tror det var i onsdags som jag var där sist..?


Känns också kul att jag har en syster som är totalt dum i huvudet just nu. Helt oförstående, orättvis och ganska elak är hon.

Jag kan väl förstå att hon är orolig för mig och allt sånt, men vad tusan hände med min syster som jag kunde öppna mitt hjärta för? Hon som lyssnade... Hon som alltid fanns här och lovade att föralltid stanna?

Ja, vi bråkar. Och ja, jag är förbannat trött på det nu.

Känns iofs som jag bråkar med dom flesta just nu. Ja, något ska man ju fördriva tiden med. Hah... Suck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards