Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Känner mig måttligt road av livet - & mig själv

Av C - 28 januari 2010 04:29

God morgon!

Idag måste jag verkligen ta mig iväg till skolan, har inte varit där sedan i måndags. I tisdags fick jag panik någon gång på morgonen och valde att stanna hemma istället. Igår somnade jag om efter att mamma hade väckt mig....och vaknade 15:45 ungefär. Duktigt, måttligt duktigt. Men idag måste jag nog pallra mig iväg. Är inte ett dugg peppad. Känner mig bara less.

Har spenderat mitt liv i soffan med film-marathon all min vakna tid. Förvisso har det ju varit trevligt, men nu känner jag att jag inte har så mycket grepp om Verkligheten längre. Vad finns utanför yttedörren liksom?

Ändå har jag inte något skrämmande längtan för att ta reda på detta heller.

När det kommer till mitt yttre så har jag verkligen släppt alla hämningar, jag skiter i vilket just nu. Vikten är hemsk, men säg mig - när är den inte det??? Mitt hår har inte blivit borstat sedan i måndags eller tisdags. Känner mig enormt fräsch, eller inte ett dugg. Dock hinner jag inte duscha, eller hinner och hinner. Det är för tidigt för att duscha nu, mina grannar skulle inte älska mig om jag började duscha nu. Men det är därför torr-shampoo uppfanns antar jag?

Upptäckte nu att mina jeans sitter aningen tight... Shit, vad jag har ökat i vikt! Dom här jeansen brukar ha suttit ganska okej oavsett vikt. Därför jag valde dom idag. Ah, om dom inte sitter lite bättre och lösare vid sjutiden så byter jag till jeansleggins och en oversize topp med hästtryck. För att gå runt i korvskinns brallor är både obekvämt, fult och irriterande. Men dom har stretch i sig, så det kan hända att dom töjer ut sig. Dom har bara hängt i garderoben i flera månader nu. Jeans eller byxor i övrigt är ingen hit faktiskt. Tycker bättre om att ha leggins, shorts, kjol eller klänning. Men det är så himla kallt nu om dagarna att jag tänkte att jeans kanske vore smartare.


Blev glatt överraskad igår när jag vaknade och upptäckte att det låg lite tidningar och ett paket från Ginza.se till mig och väntade snällt där på köksbordet. Sedan upptäckte jag att det fanns några flaskor x-cide i kylen också, mumma! <3 plus att när mamma kom hem så hade hon en hel del spontana presenter till mig. Bara sådär! =) så nu har jag en ny piercing till naveln, hur fin och söt som helst! Röd med strass och grejer. Örhängen, halsband, en ursöt enhörning i färgat glas, pengar till mobilen, och en himla massa annat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards