Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av C - 1 januari 2010 20:47

Innan jag går, så måste jag bara skriva ner mina nyårslöften. Även om jag är rätt usel på att hålla dom, komma ihåg dom framför allt, så är det alltid roligt att ha dom. Lite av en tradition. Så här kommer mina, eller ja en del av dom.

  • Vara duktigare i skolan & verkligen ge järnet nu!
  • Gå ner till min målvikt. <3
  • Följa min vilja, inte göra som andra vill bara för att jag är rädd för att bli ensam. Helt enkelt, stå fast vid min åsikt. =)
  • Inte slösa så förbannat mycket pengar.
  • Hitta ett extrajobb, eller något som ger pengar en gång i månaden.
  • Hitta en fritidssysselsättning och hålla fast vid den och INTE ge upp efter en månad.
  • Fixa gymkort eller plats på stallet.
  • Stressa mindre, försöka få kontroll över alla panikångestattacker.

Ja, där är några av dom. Dom två översta är absolut priotering nummer ett och två!

Nu ska jag kila in i min ena klädkammare och leta upp något att bada i. Har två stycken, men den ena är fylld med ytterkläder, stallsaker, skor och packlådor.

Puss & kram, snälla ät ingen skumbanan.


  

Av C - 1 januari 2010 20:06

Hej hopp! Idag har jag varit sjukt seg och bara allmänt lat. Har varken ork eller lust till någonting.

Denna dagen har varit en slödag med filmmarathon, kattmys, vin och xide drickande. Har även badat, hittade en badbomb i badrummet som gjorde att jag nu har ett rosa badkar. Nice ;)

Hade med mig denna i badet. =)

Inget slår badbomber (eller skum), musik, något gott att dricka och tända ljus.

Bubbel både i vatten och i magen <3

   

Fyrverkerierna från tolvslaget. Var jättesvårt att fota, eftersom det var så ljust på himlen. Men jag kan säga att det var hur vackert som helst!

Stod och såg på dom från balkongen, mysigt men usch vad kallt! Så efter en stund så gick jag in och såg på dom genom fönstret. Min lilla pojk uppskattade inte smällarna, så det blev att bära runt på honom ett tag, men det var myspys.


Nu ska jag gå och leta upp en bikini som jag kan känna mig bekväm i. Syster föreslog att vi skulle ha en spadag på badhuset när jag är där. Ska bli hur kul som helst. Måste bara hitta något att bada i, men det gör jag nog. Har lyckats samla på mig ett tiotal badkläder från dom senaste åren. Vet inte varför. Jag är ingen fisk precis, fast dock tyckte jag att det var roligt att bada förr om åren, men nu tröttnar jag ganska fort. Fast med syster är det mesta kul! När jag var hos henne i mars/april så var vi på badhuset. Då bodde hon i Stockholm, så vi var på Eriksdalsbadet. Vi var barnfria, hade ordnat barnvakt åt min lilla ögonsten. Men iaf, vi hade hur kul som helst, trots att jag hade gått upp tio kilo och kände mig som världens äckligaste flodhäst.

Pussar & kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards