Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av C - 3 januari 2010 23:22

Tjena mittbena! Mår sådär halvokej nu, känner mig ängslig och aningen tom. Hoppas det försvinner till imorgon, för då ska jag åka iväg till storasyster, systerson, bonussyster och vovvsingen. Längtar. Vill bara att alla jobbiga känslor ska försvinna.

Klippte mig idag, igen. Blev aningen superkort. Känns väl sissodär. Kommer att vänja mig, just nu avskyr jag bara hela mitt utseende.

Det blir nog bra, hoppas jag.

Puss och kram


Ps, förlåt för otroligt supertråkigt inlägg ._.

Av C - 3 januari 2010 22:06

DAGENS VILL HAen lyckad dag. 
DAGENS KLÄDSEL: ljuslila leggins, svart klänning & en stickad kofta i färgen turkos, och även en guldsjal.

DAGENS SKOR: inte varit ute.
DAGENS SMINK: foundation, rouge, mascara & knallrosa glitter ögonskugga.
DAGENS FRISYR: en klämma med en svart rosett och en tofs i nacken.
DAGENS HÄNDELSE: min födelsedag.
DAGENS LÅTJa må ho' leva. 
DAGENS PLANER: kalas.
DAGENS SAKNAD: resten av familjen som tyvärr inte kunde komma.

DAGENS DROG: skratt.

DAGENS FILM: Tokio Hotel Zimmer 483 dvd.

DAGENS ROLIGASTE: hela dagen.
DAGENS FAVORIT: det mesta.
DAGENS KÖP: idag har jag inte köpt något alls.
DAGENS SÄMSTA: allt har varit bra.

DAGENS GODIS: min tårta och viiiiin. 
DAGENS HUMÖR: glatt.
DAGENS ORD/MENING: "Åh tack!"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards