Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av C - 25 januari 2010 07:01

Sitter och lyssnar om och om igen på Three Days Grace's PAIN.

hela kroppen skakar. Biter mig i handen för att inte skrika rakt ut.

Av C - 25 januari 2010 06:25

Jag hatar det här. Jag hatar verkligen det här!

Sitter nu med skakande händer, tårar rinnandes ner för mina kinder och blodiga armar och ben. Jippie... Vilken måndag.

Sitter och försöker mig på att desgina ett par naglar till dagen. Går sissodär bra, lite svårt när händerna skakar.

Fick precis ett sms av en kompis med frågan "Hur mår du sötnos?<3" jadu gumman, ett hjärta som slår i 270+, en vilja att skära sönder all hud och bara i stort sett dö. Så mår jag nu.

Vet inte vad som är fel riktigt. Skolan kan det inte vara, för den tycker jag sällan om.

Ångest, ångest, ångest, ångest...


  

Av C - 25 januari 2010 04:55

God morgon.

Börjar veckan med att lyssna på thinspo musik. Känns finemang!

Morgonvikten var hemsk, inte skoj att börja veckan så, men men. Den kan bara bli bättre. Kan dra bort några hg eftersom jag har mens och bandage, men det räknas ju knappt. Tjockis!

Helgen har varit urusel. När det gäller maten.

Sedan har det flyttat in en person som jag inte har saknat...

Den där personen som står framför spegeln och klämmer, drar och håller på med sitt fett. "Titta så tjock jag är! Åh jag måste gå ner i vikt. Vi testar dessa piller. Vi slutar äta." ...

Känner mig aptrött och ser precis så trött ut också! Hujedamej! Nej, tack himmel för att sminket uppfanns!


Ändrade min outfit. Till avklippta jeansshorts, långt svart linne och en svart/vit/grå rutig killskjorta och ett nitskärp. Har återigen insett hur mycket jag önskar mig en body (!!!!) behöver verkligen något som drar in fettis magen, lovehandels som inte har någon love i sig alls osv osv...

Drar även på mig en peruk idag, har en galet ful utväxt eftersom jag missade att jag skulle färga håret nu i helgen. Kan bero på att jag sov till halv fem på eftermiddagen igår..?

Puss

Av C - 25 januari 2010 04:39

Humör: lite halvtrött, peppad & ett huvuvd fullt av tankar.
Frisyr: fläta in några band i luggen och sedan fästa luggen åt sidan.
Klädsel: svart/lila zebrarandig kjol, svart baslinne, varm munkis, mörkgråa knästrumpor och tjocka svarta strumpbyxor.

Beroendemusiken. 

Naglar: om tid finns, så ska jag styla några nya. Annars blir det en naturell dag. Tråkigt värre!   
Låtar: Three Days Grace - Animal I have become.

Bok: Modellsommar. Borde väl ha skrivit min mattebok, men gosh no

Smink: just nu vet jag bara vit eyeliner under ögonen så att jag ser någorlunda vaken ut.

Filmer: Täcknamn Coq Rouge.

Smycken: namnhalsband, GIRLFRIEND-halsband, om det inte blir too much så ska jag ha ett lååångt guldhalsband, ringar, rosa plastarmband med glitter i, örhängen.

Parfym: en av mammas som jag hittade i badrumshyllan nu i helgen som heter något med Ming Shu. Doftar magiskt!

Skor: svarta stövlar.
Planer: skolan, måste ta ner matteboken från hyllan och damma av den.

Sötaste: Gustaf Skarsgård.

Saknad: smalhet.

Önskan: att få massage för min onda nacke. Låg banne mig inte alltför skönt inatt.

Irritation: jag själv, att jag bara ständigt skjuter upp att göra min matteläxa.

.

Av C - 25 januari 2010 01:00

Godnatt bloggen, skriver när jag känner mig piggare. Är i behov av att skriva av mig, men om jag inte försöker få någon sömn nu så kommer jag aldrig orka av den här veckan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards