Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av C - 29 januari 2010 09:02

Humör: stressad.
Frisyr: ett guld diadem.
Klädsel: svarta jeans med vita ränder, gul oversize topp, grått linne under och en grå munkjacka med foder.

Beroendedagdrömmar. 

Naglar: ljuslila.   
Låtar: Lady Gaga - LoveGame. Bara för att hennes musik är perfekt träningsmusik. Fötterna och resten av kroppen rör sig automatiskt.

Bok: Modellsommar.

Smink: det enklaste jag kunde komma på, bruna nyanser på ögonen och bara bas resten. En sminkning jag kan göra i sömnen typ.

Filmer: Järngänget.

Smycken: keep it simple.

Träning: cykling till och från skolan, vilket är en bra bit.

Frukost: lite vaniljyoggi och en halv kopp te.

Parfym: en från Escada.

Skor: svarta knähöga stövlar.
Planer: skolan, ärenden på stan, filmkväll.

Sötaste: Bill Skarsgård i Järngänget.

Saknad: smalhet.

Önskan: att skolan tar slut på ett knäpp!

Irritation: en tjej i skolan/klassen, eller fettet som pryder min kropp.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards