Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Cykelproblem

Av C - 19 januari 2010 05:44

Nu har jag lite bättre tid att skriva. Sitter och målar naglarna nu.

Verkar ha en tendens till att hitta en hel del saker nu! Hittade nämligen mina eyeliners alldeles nyss, så nu har jag eyeliner istället för lila ögonskugga.


Hade tänkt att ställa in min cykel i cykelförrådet i källaren igår när jag kom hem från skolan. Skulle bara gå upp och hämta cykelnyckeln (den sitter på en annan nyckelknippa) men kom jag ihåg det när jag kom upp? Nej. Istället kom jag ihåg det klockan nio på kvällen, så det fanns inget annat att göra än att gå ut och försöka få loss min stackars cykel. Den var typ nergrävd under en enorm snöhög. Ni vet, plogbilarna samlar ju upp snön på kanterna och tydligen så måste dom ha tyckt att det var himla klokt att begrava hela cykelstället med snö? Så det var bara för mig att gräva, gräva och åter gräva. Fick sparka en hel del för att få bort dom hårda isklumparna. Måste ha sett fullständigt galen ut XD hahha. Men till slut så fick jag loss min cykel och kunde ställa den där nere i källaren.

Hade nämligen tänkt att cykla idag, orkar inte gå. Okej, det är antagligen inte superenkelt att cykla nu, med isiga, hala och snöiga vägar blandat med slask. Vi får hålla tummarna att jag kommer välbehållen till skolan. ;)


Känner mig sådär pepp inför skolan. Yrkesämnen hela dagen. Ganska okej. Förhppningsvis så lägger jag på ett kol så att jag kan bli klar med mina syövningar och äntligen få börja med min skjorta. Såhär långsam brukar jag inte var, men att sy övningar efter övningar är inte sådär superkul alla gånger... Jag ska inte göra skjortan till mig själv, nej den är tänkt till bästa vän. Har länge velat göra något åt henne. Ska även sy en kjol åt henne, fast det blir hemma. Måste bara iväg och handla tyg först och även där är jag aningen seg, haha.

Jag tycker om att göra saker åt andra, hellre till andra än till mig själv. För när sakerna jag gör till mig själv har jag alltid svårt att bli nöjd med. Men jag kan bli nöjd om det är till någon annan. Lite konstigt det där faktiskt.

Och nu slog det mig att jag måste göra något åt mamma imorgon! Hon fyller nämligen år imorgon, jag hade inte glömt det, men jag har skjutit upp presenten... Fasen också! Pank är jag också. Får pyssla ihop något.

Toooodels ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards