Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Sminksnack bland annat

Av C - 18 januari 2010 07:24

Nu är jag här igen. Ska gå om tjugo minuter ungefär. Går fort till skolan, det är kallt och jag är tidsoptimisst. Vilket innebär att jag tror att hela världen väntar på mig. ;) Hahah, nej det gör jag faktiskt inte. Men jag tycker det är skämigt att komma försent. När jag kommer till skolan eftr att det har ringt in, så slinker jag alltid in så osynligt som jag bara kan.

Sitter nu och dricker min tredje eller om det är fjärde kopp te för dagen. Har piggnat till, vaken. Lite nervös inför skolan. Känner mig inte världsligt skrämmande social dock, men det ska nog ordna sig. Hoppas jag. Har även målat om naglarna så att dom matchar mina rosa armvärmare.


Blev lite ändringar i min outfit. Hittade inte någon av mina eyeliner. Kan tänkas att dom antingen hgar tagit slut, eller så har jag lånat ut dom. Så jag smetade på ISADORA's Pink Bijoux på ögonlocken. Tycker det ger ett fint skimmer. Egentligen är det rouge, men jag tycker att det funkar lika bra att ha på ögonlocken, ögonvrån som kindbenen.

Sedan så bestämde jag mig för att ta en mörkgrå topp med texten Bomb Shell i ännu mörkare grå glitter nyans. Eftersom jag fryser som en galning så tar jag min nya svarta munkjacka som jag fick i födelsedagspresent av pappa plus ett par stickade rosa armvärare. Insåg nu att allt jag har på överkroppen idag (förutom bh:n) är födelsedagspresenter, hihi. =)


Nu ska jag borsta tänderna och sedan är det snart dags att gå ut i kylan.

Ses senare! Vill skicka en stooooor puss och kram till min älskade Danni!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards