Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

the time will come

Av C - 11 januari 2010 06:25

God morgon darlings! Nu ska jag strax gå ut, iväg till skolan. Lovet är slut och nu är det dags för vårterminen. Jippie... Eller inget jippie, men men, måste försöka se possitivt på saken. Annars går tiden så förbaskat långsamt. Har haft en underbar sista vecka nu på lovet. Känns lite halvtrist att vara hemma igen, men jag ska snart åka tillbaka. Väntar bara på lov och pengar.

Känner mig inte ett dugg fit for fight för att träffa alla skolkompisar igen, vill mest bara gömma mig i min stora munkjacka och ignorera allt och alla. Har ingen lust att ens försöka vara trevlig, är bara för trött och så är det en massa tankar som spökar i huvudet på mig.

Efter skolan, eller jag ska sluta tidigare. Måste till um (ungdomsmottagningen) för lite olika skäl, men bland annat så ska jag skaffa p-piller eller p-stav, iaf prata om det. Har siktat in mig på minipiller. Dels för att jag inte litar på killar (eller mig själv) alla gånger, plus att mensen minskas eller försvinner helt och det skulle jag inte klaga ett endaste dugg över.

Just nu mår jag fruktansvärt illa, pga fysiska och psykiska skäl. Sedan har mina kära bantningspiller den verkan på mig, i början. Alltså dom första dagarna jag börjar med dom, sedan försvinner illamåendet.

Hinner inte skriva så mycket mer. Måste traska ut i snövädret och gå mot skolan, får gå extra tidigt nu när det är så mycket snö och det inte går att cykla. Har ingen lust att behöva betala bussen, plus att jag behöver motionen. Har lagt på mig enorma jullovskilon. Irriterande, men nu ska dom bort! Börjar den här måndagen och nya veckan med abc-dieten. La den på hyllan nu under lovet, men nu så!


Och ja, svar till kommentaren om bilderna är på mig. Ja, en del av bilderna jag lägger upp är mina egna.

Puss & kram, hoppas alla får en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards