Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg under mars 2010

Av C - 2 mars 2010 05:02

God morgon alla ni där ute.

Just nu sitter jag och oroar mig över skolan. Tog mig aldrig dit igår, är inte ett dugg förvånad. Tanken är väl att jag ska dit idag, men jag vill inte. Men om jag tänker (och skriver) en massa om hur mycket jag hatar skolan, varför och allt sådant så kommer det antagligen sluta med att jag hetsar upp mig själv och jag till slut ligger i en darrande hög på golvet som skriker rakt ut. Inget jag orkar med nu såhär tidigt på morgonkvisten.

Ska fixa min mp3 så att jag har lite nya tröstande låtar och så får jag se till att ha på mig mp3:n hela dagen. Då borde det gå relativt okej, eller...?


Sov halvuselt inatt, har haft ångest sedan igår eftermiddag, en ångest som inte ger med sig, inte släpper. Bara stannar kvar, hånar pch gapskrattar.


Känns som en iskall hand kramar mitt hjärta hårdare och hårdare för varje minut som går. Långa vassa klor klöser sönder min själ bit för bit.

Av C - 1 mars 2010 04:25

Hejsan!

Nu är lovet slut och idag är det skola. Känns ärligt talat urförjäkligt tråkigt och hemskt. Jag vill inte träffa någon av mina klasskompisar. Jag har inte saknat dom ett endaste dugg.

Men jag måste gå, för min frånvaro är skyhög.

Sov runt två timmar inatt, är lite trött nu. Är också vackert blek i ansiktet, mer än vanligt. Därför jag väljer vampyr sminket idag. Ingen idé att försöka se chic ut idag.

Jag har inte ens kommit till skolan och jag oroar mig redan för hur jag ska ta mig igenom skiten... Idag kommer dom som har varit på APU tillbaka, några som jag inte har träffat på tre veckor nu. Emo-tjejen är en av dom. Jag orkar inte med henne idag, inte när jag vet precis hur det kommer att bli.

Så fort hon ser mig så kommer hon dra undan mig, krama om mig "Heej gumman! Åhhh vad jag har saknat dig!! Hur är det med dig? *orolig, men samtidigt nyfiken blick* Du vet att du alltid kan prata med mig va? Jag finns här, jag älskar dig gumman! Vill du följa med till matsalen sen? *jag skakar på huvudet, ler och kör med någon lögn* Okej, men du kan väl vara med oss på rasten i alla fall?"


Nu ska jag börja sminka mig, kanske hinner med något inlägg senare innan skolan. Küsses!

Av C - 1 mars 2010 03:28

Humör: min trasighets känsla sitter i.

Frisyr: kör med min svarta peruk idag, är för missnöjd med min hårfärg idag. Ska göra en inbakad fläta tänkte jag mig.
Klädsel: baggyjeans och en lång skjorta. Så rolig är jag idag. Gäsp?

Beroendehästar. 

Naglar: mörklila, men ska fixa dom långa och svarta.   
Smink: satsar på ett säkert kort, vampyr-look-alike. Funkar alltid för mig. :>

Låtar: Lady Gaga, hon har så skön träningsmusik.

Bok: Modellsommar. Som jag trodde, så har jag inte öppnat FUL-boken igen.

Längtan efter: alkohol och cigg, blir galen. Vet inte varför jag har ett sådant sug efter detta just nu.

Filmer/tv-serie: Hundtricket och True Blood.

Smycken: håller det ganska enkelt idag.

Träning: ska cykla till och från skolan. Känns urtrist, men vafasen, skitsamma typ? Hittade även lite övningar i en tidning som jag ska testa på.

Frukost: vatten, en halv risifrutti och te.

Parfym: en av Paris Hilton.

Smärta: känns som ett flertal knivar skär sönder min mage, långa demonklor klöser i min själ.

Skor: svarta stövlar.
Finaste smajl: fortfarande A. Skarsgård, hittar ingen som kan slå hans leende!

Vill vara som för en dag: Blair Waldorf i GG. Allt för att komma så långt bort från min egen värld som möjligt. Och för att jag vill veta hur det när att kyssa Chuck Bass. ;)

Planer: skola (vilket jag hatar), köpa hårfärg, åka hem och färga håret.

Irritation: mina allergiutslag. Sitter och halvt om halvt kliar sönder min hud. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards