Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Ny vecka, ny månad

Av C - 1 mars 2010 03:28

Humör: min trasighets känsla sitter i.

Frisyr: kör med min svarta peruk idag, är för missnöjd med min hårfärg idag. Ska göra en inbakad fläta tänkte jag mig.
Klädsel: baggyjeans och en lång skjorta. Så rolig är jag idag. Gäsp?

Beroendehästar. 

Naglar: mörklila, men ska fixa dom långa och svarta.   
Smink: satsar på ett säkert kort, vampyr-look-alike. Funkar alltid för mig. :>

Låtar: Lady Gaga, hon har så skön träningsmusik.

Bok: Modellsommar. Som jag trodde, så har jag inte öppnat FUL-boken igen.

Längtan efter: alkohol och cigg, blir galen. Vet inte varför jag har ett sådant sug efter detta just nu.

Filmer/tv-serie: Hundtricket och True Blood.

Smycken: håller det ganska enkelt idag.

Träning: ska cykla till och från skolan. Känns urtrist, men vafasen, skitsamma typ? Hittade även lite övningar i en tidning som jag ska testa på.

Frukost: vatten, en halv risifrutti och te.

Parfym: en av Paris Hilton.

Smärta: känns som ett flertal knivar skär sönder min mage, långa demonklor klöser i min själ.

Skor: svarta stövlar.
Finaste smajl: fortfarande A. Skarsgård, hittar ingen som kan slå hans leende!

Vill vara som för en dag: Blair Waldorf i GG. Allt för att komma så långt bort från min egen värld som möjligt. Och för att jag vill veta hur det när att kyssa Chuck Bass. ;)

Planer: skola (vilket jag hatar), köpa hårfärg, åka hem och färga håret.

Irritation: mina allergiutslag. Sitter och halvt om halvt kliar sönder min hud. 

 
 
Sofia Bergman

Sofia Bergman

18 mars 2010 18:29

Inget slår the Askar-smile :)

http://felixfelicis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards